Gå til innhold

Ta opp igjen fag

Anbefalte innlegg

Eg har leita litt rundt, og har ikkje sett ein tråd som går direkte på å ta opp igjen fag.

Eg er ferdig på VGS og er ikkje heilt fornøgd med poengsum og karaktera i enkelte fag. Spesielt gjeld dette matte og norsk.

Eg vurdera å ta opp igjen matte til våren, men vil då helst velje ein annan type matte. Hadde i VG1 Teoretisk matte og i VG2 - Samfunnsfalig matte. Dette gjekk ikkje så bra. Klarte såvidt å stå i begge faga. Grunnen til dette var at eg ikkje fekk tid til å jobbe med desse faga ettersom denne kombinasjonen med realfag og musikkfag blei for mykje. Dessutan var jo S-matte eigentlig eit 5-timars fag, men hadde berre 3 undervisningstimar i veka på skulen. Å skulle studere 2 tima på eigenhånd kvar veke i tillegg, er eit tulleopplegg, iallefall for ein musikkeelev. (Litt usaklig)

Slik eg forstår det, vil eg då få eit anna vitnemål med som eg kan søke med, eit såkalla sekundærvitnemål, som ombefatta dei oppdaterte. Primærvitnemålet vil framleis gjelde. Så eg kan både søke det gamle (primær) og det nye (sekundær) med dei forbetra karakterane.

Men om eg tek P-matte (praktisk), då tar eg jo eigentlig eit nytt fag. Vil dei sei at når eg søker med sekundærvitnemål, så vil både karakterane frå T-matten og S-matten framleis stå der? Eller er det mogeleg å erstatte p-matten med ein av dei to mattefaga? Dei to tidligare mattekarakterane trekk så sinnsjukt ned, og eg vil gjerne heve snittet mitt.

Kva skjer forresten om eg tek ein privatist eksamen i f.eks p-matte, og stryk? (Det er ikkje sannsynelig, men still..). Vil dette ha innverknad på primærvitnemålet mitt?

Uhm, håpa det var forståelig og ikkje for mange spørsmål.

Slik eg har forstått så har ein ikkje mykje å tape på på å ta opp at fag, anna ein penga såklart, viss ein skulle ikkje klare å forbedre. Tek eg feil?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

jeg hadde mx-mattematikk på grunnkurs, det er vel det samme som "teoretisk matematikk" nå for tiden. jeg tok ihvertfall eksamen på nytt, og da valgte jeg my-matematikk (praktisk mattematikk tror jeg). da fikk jeg ihvertfall karakteren fra my-eksamen på vitnemålet.

Lenke til kommentar
jeg hadde mx-mattematikk på grunnkurs, det er vel det samme som "teoretisk matematikk" nå for tiden. jeg tok ihvertfall eksamen på nytt, og da valgte jeg my-matematikk (praktisk mattematikk tror jeg). da fikk jeg ihvertfall karakteren fra my-eksamen på vitnemålet.

Det hadde jo vore det beste. For då er det realistisk at eg vil klare ein mykje høgare karakter. Men uansett så har eg jo to mattekarakterane ståande. Så må eg kanskje først ta P1, og deretter P2, så vil både T1 og S1 forsvinne frå det nye vitnemålet?

Endret av druevin34
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...