Gå til innhold

Bug i GeForce FX

Anbefalte innlegg

det ryktes en stygg bug i en av geforece fx kortene. Derfor har de falt så drastisk i pris.

Buggen er at vifta slutter å rotere i skjermbeskytter og hvis jeg kjører 3d skjermbeskytter vil det brenne hele kortet.

Er det ikke mulig å koble vifta direkte på psu for å ungå dette problemet??

Gjelder denne buggen på Asus Geforce FX5200 128MB AGP 400MHz 60-240Hz Retail, V9520 MAGIC/T/128M

URL:

http://www.psdata.no/prodSearch.asp?IT=100...lAction=details

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jupps. De stopper opp da. Det vil ikke hjelpe med ekstra strøm eller noe, da det er støysparing innebygd i FlowFX som stopper vifta når den ikke trengs. Dessverre tengs den allikevel under 3d skjermbeskyttere, men de blir gjenkjent som 2d

Lenke til kommentar

Hvis man kobler viftda direkte på psu vil ikke kortet få mulighet til å skru av strømen til vifta pga den som lever strøm til vifta.

Men ryktes at GeForce fx 5200 er et sugent kort.. så jeg trur det blir ati radeon 9500 eller 9700 må se litt på lommeboka

Lenke til kommentar
Jupps. De stopper opp da. Det vil ikke hjelpe med ekstra strøm eller noe, da det er støysparing innebygd i FlowFX som stopper vifta når den ikke trengs. Dessverre tengs den allikevel under 3d skjermbeskyttere, men de blir gjenkjent som 2d

Stemmer, hadde Ausfx.com forumet fungert så hadde jeg jhatt noen tonn med info på det der...

Det er en svær post med det.

9500 Pro er anbefalt over FX, Ti serien til Nvidia er visst raskere utenom DirectX 9 tester.

Lenke til kommentar
det ryktes en stygg bug i en av geforece fx kortene. Derfor har de falt så drastisk i pris.

Buggen er at vifta slutter å rotere i skjermbeskytter og hvis jeg kjører 3d skjermbeskytter vil det brenne hele kortet.  

Er det ikke mulig å koble vifta direkte på psu for å ungå dette problemet??

Gjelder denne buggen på Asus Geforce FX5200 128MB AGP 400MHz 60-240Hz Retail, V9520 MAGIC/T/128M  

URL:http://www.psdata.no/prodSearch.asp?IT=100766&urlAction=details

vifta stopper så fremt det ikke kommer 3d-data gjennom busen, noe det da gjør, tror ikke de har oversett noe så elimentært :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...