Erav Skrevet 22. juli 2009 Del Skrevet 22. juli 2009 (endret) Jeg var på resturant med en kompiss og noen veninner forleden. Da kommer det en kar bort til hu som sitter ved siden av meg. Trur du på kjærlighet med førsteblikk? Eller vil du at jeg skal komme noen ganger til? Kanskje ikke så morsomt for dere, men jeg lo så jeg grein der og da :!: Endret 22. juli 2009 av Erav Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 22. juli 2009 Del Skrevet 22. juli 2009 (endret) UFFFFFFFFFF! HAHAHAHHA! Hvordan var reaksjonen hennes? Endret 22. juli 2009 av ikkespisgress Lenke til kommentar
NorvegianDad Skrevet 22. juli 2009 Del Skrevet 22. juli 2009 Den har jeg hørt før Men det veldig mye å si på fremtreden til personen da, har han et fint smil og greier å få frem humoren så burde det vel gå bra Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 22. juli 2009 Del Skrevet 22. juli 2009 Men det er jo verdens gamleste replikk! Lenke til kommentar
Newt32 Skrevet 22. juli 2009 Del Skrevet 22. juli 2009 Men det er jo verdens gamleste replikk! Jepp. Oppstod sikkert i vikingtiden eller tidligere. Kødder ikke. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 22. juli 2009 Del Skrevet 22. juli 2009 Ikke setningen som betyr noe men utstrålingen. Men skal du si noe fint til en dame så gjør du i en samtale, ikke som opener. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå