Thallia Skrevet 22. juli 2009 Del Skrevet 22. juli 2009 Tenkte det kunne være veldig greit for mange der vi kan samle alle sine beste playlister for Spotify her ! Jeg ønsker att alle som legger ut playlist skriver litt om hva den inneholder og hva vi kan forvente å høre. Da starter jeg. Har mekka sammen en ganske nice playlist med hip hop / R'n B. Dette er for meg cremen av sangene innen dene sjangeren. Lista er ganske layback og passer fint som bakrundsmusikk. Du kan åpne lista i spotify ved å klikke på linken under. http://open.spotify.com/user/snudii/playli...4YbUZxwGn07BJUz Beklager vis jeg har oversett en tidligere post som denne. Mvh meg. Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 22. juli 2009 Del Skrevet 22. juli 2009 Stenger denne tråden i henhold til refererte lenke(-r). Det finnes allerede en (eller flere) aktive tråder om denne tematikken. Brukere oppfordres til å forsette der. Anbefaler trådstarter og andre interesserte tråden(-e): Spotify favoritter av diskusjon.no Tråden der vi deler spillelistene i spotify! Husk å bruke, søkefunksjonen før opprettelse av nye tråder. Reaksjoner på moderering går som alltid via "Personlig Melding". Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg