Heia Skrevet 22. juli 2009 Del Skrevet 22. juli 2009 Hei.. Er helt grønnskolling når det gjelder dette, så beklager om jeg spør dumt.. Skal til Danmark på ferie i en uke, har lyst til å ha inett tilgjengelig på laptop der vi skal bo, tenkte å låne ett Tele2 USB modem å kjøpe ett abbo hos 3 i Danmark som heter Tank&Surf (fritt bruk i 1 uke uten binding 149dkk), men selbvsagt er dette USB modemet låst til Tele2, og de skal ha 1200 for å låse det opp før bindingstiden er over.. Da er mitt spørsmål, kan jeg isteden for å bruke USB modemet sette 3 tank&surf sim kortet i min egen telefon og bruke den som modem? Det er en ulåst SE C902i.. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 22. juli 2009 Del Skrevet 22. juli 2009 Det går fint det. jeg har gjort det samme selv på en haug telefoner/laptops her i Norge og regner med det skal gå i Danmark også. Sett opp en blåtann-forbinnelse mellom telefonen og laptopen. Det kan være litt kluss med konfigureringen men når det er gjort går det silkestrøkent. Lenke til kommentar
Heia Skrevet 22. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 22. juli 2009 Hei.. Takk for kjapt svar, har desverre ikke blåtann på laptop, ei heller noen blåtann dongle, så det må bli å bruke usb kabel.. Går vel greit det å bruke usb kabel isteden? Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 22. juli 2009 Del Skrevet 22. juli 2009 det skal gå fint det. er litt usikker på innstillingene du da må gjøre men det finner du sikkert ut av. Lenke til kommentar
Heia Skrevet 22. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 22. juli 2009 En annen ting jeg lurer på, hvilken type USB modem er det Tele 2 bruker?.. Lenke til kommentar
hwl Skrevet 22. juli 2009 Del Skrevet 22. juli 2009 En annen ting jeg lurer på, hvilken type USB modem er det Tele 2 bruker?.. Mest sannsynlig Huawei E220 Lenke til kommentar
Heia Skrevet 22. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 22. juli 2009 En annen ting jeg lurer på, hvilken type USB modem er det Tele 2 bruker?.. Mest sannsynlig Huawei E220 Hei.. Takk for svar...Det ante meg at det var E220.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå