Christoffero89 Skrevet 17. august 2009 Del Skrevet 17. august 2009 Sikker? Jeg mener å ha lest at du får det som er best tilgjengelig der du er. kun telenor. det er for dyrt åb etale telenor og netcom for leie av nett;) Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 17. august 2009 Del Skrevet 17. august 2009 Lærte noe nytt idag og, gitt. Lenke til kommentar
2die4 Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 Med tele2 sheriff har jeg ikke betalt noe på et halvt år pga at jeg er innenfor det gratis beløpet. Så man får altså 170kr gratis å bruke i måneden, og om man ikke bruker mer enn dette så betaler man ingenting? Fri for kostnader å ha dette abonnementet altså? Er det minimumsdebitering slik som ved Tele 2's "Champion" abonnement? Lenke til kommentar
balder80 Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 Med tele2 sheriff har jeg ikke betalt noe på et halvt år pga at jeg er innenfor det gratis beløpet. Så man får altså 170kr gratis å bruke i måneden, og om man ikke bruker mer enn dette så betaler man ingenting? Fri for kostnader å ha dette abonnementet altså? Er det minimumsdebitering slik som ved Tele 2's "Champion" abonnement? Med e-faktura og hvis du IKKE unnfører spesifisert faktura, ihvertfall ikke før e-faktura er godkjent er det ingen minimumsdebitering eller faste avgifter. Sålenge du da bruker mindre betaler du ingenting. MTU Fri var et liknende ab, og Ludo Terningkast 6 som finns i dag er også noe slikt. Lenke til kommentar
2die4 Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 Sålenge du da bruker mindre betaler du ingenting. MTU Fri var et liknende ab, og Ludo Terningkast 6 som finns i dag er også noe slikt. Uff, da lurer jeg på hvorfor jeg har hatt Champion de siste årene. Jeg bruker jo langt under 170kr i måneden. MMS er visst ikke inkludert men dette sender jeg aldri. Hva skjer om man overstiger de 170kr? Blir det ekstra utgifter? Får det ikke til å stemme at så lenge jeg ikke bruker over 170 så har jeg et gratis mobilabonnement :S Lenke til kommentar
Mato Skrevet 14. desember 2009 Del Skrevet 14. desember 2009 jeg har t2 sherrif , jag har aldrig sett en kostnad med og ha de men kommer til og bytte til oncall faktura og adde en datapakke siden jeg ikke kan adde noen datapakke til t2 sitt abo Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå