Gå til innhold

Tele2 Sherrif vs Onecall faktura ?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 3 måneder senere...
Med tele2 sheriff har jeg ikke betalt noe på et halvt år pga at jeg er innenfor det gratis beløpet.

 

Så man får altså 170kr gratis å bruke i måneden, og om man ikke bruker mer enn dette så betaler man ingenting? Fri for kostnader å ha dette abonnementet altså? Er det minimumsdebitering slik som ved Tele 2's "Champion" abonnement?

Lenke til kommentar
Med tele2 sheriff har jeg ikke betalt noe på et halvt år pga at jeg er innenfor det gratis beløpet.

 

Så man får altså 170kr gratis å bruke i måneden, og om man ikke bruker mer enn dette så betaler man ingenting? Fri for kostnader å ha dette abonnementet altså? Er det minimumsdebitering slik som ved Tele 2's "Champion" abonnement?

Med e-faktura og hvis du IKKE unnfører spesifisert faktura, ihvertfall ikke før e-faktura er godkjent er det ingen minimumsdebitering eller faste avgifter. Sålenge du da bruker mindre betaler du ingenting. MTU Fri var et liknende ab, og Ludo Terningkast 6 som finns i dag er også noe slikt.

Lenke til kommentar
Sålenge du da bruker mindre betaler du ingenting. MTU Fri var et liknende ab, og Ludo Terningkast 6 som finns i dag er også noe slikt.

 

Uff, da lurer jeg på hvorfor jeg har hatt Champion de siste årene. Jeg bruker jo langt under 170kr i måneden. MMS er visst ikke inkludert men dette sender jeg aldri. Hva skjer om man overstiger de 170kr? Blir det ekstra utgifter? Får det ikke til å stemme at så lenge jeg ikke bruker over 170 så har jeg et gratis mobilabonnement :S

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...