Pysj Skrevet 22. juli 2009 Del Skrevet 22. juli 2009 Den mystiske modellen fra noen uker tilbake er nå offisielt lansert. Les mer Lenke til kommentar
pOOf Skrevet 22. juli 2009 Del Skrevet 22. juli 2009 Pen var den da ikke. Men kanskje noen som trenger en slik telefon også. Lenke til kommentar
vonLime Skrevet 22. juli 2009 Del Skrevet 22. juli 2009 Hvem er målgruppen for denne telefonen? Vanlige tenåringer trenger ikke S60, og de som faktisk trenger det, vil ha større skjerm enn 2,4" og evt touch screen. Mystisk telefon er jeg helt enig i. Forresten, hvorfor har de ikke droppet den skrå delen under skjermen og den ekstremt store og stygge Nokia-logoen, og satt i en 2,8" touch skjerm i stedet? Lenke til kommentar
Morghus Skrevet 22. juli 2009 Del Skrevet 22. juli 2009 Hvem er målgruppen for denne telefonen? Vanlige tenåringer trenger ikke S60, og de som faktisk trenger det, vil ha større skjerm enn 2,4" og evt touch screen. Mystisk telefon er jeg helt enig i. Forresten, hvorfor har de ikke droppet den skrå delen under skjermen og den ekstremt store og stygge Nokia-logoen, og satt i en 2,8" touch skjerm i stedet? Skulle spørre om det samme. For mange knapper, for masse "pynt", for liten skjerm. Har vondt for å tru at denne blir noken suksess om den ikkje er grisebillig... Lenke til kommentar
vonLime Skrevet 22. juli 2009 Del Skrevet 22. juli 2009 1700 er ganske billig da... N97 ligger jo på rundt 6000... Lenke til kommentar
..Bjørnar.. Skrevet 22. juli 2009 Del Skrevet 22. juli 2009 Det finnes bedre alternativer, men ikke til en like god penge. Interessant konsept, men ellers takk. Lenke til kommentar
elzapp Skrevet 22. juli 2009 Del Skrevet 22. juli 2009 Uh. tittelen i featureboksen sier "Samsung I8910 Omnia HD" Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 22. juli 2009 Del Skrevet 22. juli 2009 Jeg begynte og lure litt på spesifikasjonene her... 120GB internminne, 2GB kort følger med. sikker på at det ikke er 120MB? Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 22. juli 2009 Del Skrevet 22. juli 2009 Gått surr i kodinga nå eller? kikka en gang til og øverst i ruta til venstre står det Samsung I8910 Omnia HD, men den har alle spesifikasjonene til 6750 untatt 120GB feilen:P Lenke til kommentar
Gjest Yoshi Skrevet 22. juli 2009 Del Skrevet 22. juli 2009 Billege telefonar med nedskyvbart fulltastatur? Eg likar det! :3 Dette er nok eit tilsvar til LGs KT360, eller kva den heiter.. For den er jo faktisk veldig fin for dei som vil skrive mykje og som har skjønt at fulltastatur er tingen. ^^ Men den var jo ikkje akkurat nokon fryd for auget. Og den Nokia-logoen var berre malplassert. Lenke til kommentar
poe Skrevet 22. juli 2009 Del Skrevet 22. juli 2009 Hvem er målgruppen for denne telefonen? Vanlige tenåringer trenger ikke S60, og de som faktisk trenger det, vil ha større skjerm enn 2,4" og evt touch screen. Mystisk telefon er jeg helt enig i. Forresten, hvorfor har de ikke droppet den skrå delen under skjermen og den ekstremt store og stygge Nokia-logoen, og satt i en 2,8" touch skjerm i stedet? Denne var vel ment for det amerikanske markedet, men der bel den vel heller dårlig mottatt. Nokia prøver vel å dumpe den ut i Europa for ikke å tape for mye på bomskuddet...? Lenke til kommentar
fredrik-fyksen Skrevet 23. juli 2009 Del Skrevet 23. juli 2009 Den kan jo være beregnet på yngre teknisk interreserte ungdommer som har begrenset med penger og bruke på mobil? Som ikke har bruk for bra skjerm, men vil ha email på telefonen og mulighet for og legge inn nye programmer med S60? Hadde passet meg perfekt for ett par-tre år siden.. Lenke til kommentar
Pysj Skrevet 23. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 23. juli 2009 Jeg begynte og lure litt på spesifikasjonene her... 120GB internminne, 2GB kort følger med. sikker på at det ikke er 120MB? Det var litt skriveleif som nå er fikset Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 24. juli 2009 Del Skrevet 24. juli 2009 Denne var vel ment for det amerikanske markedet, men der bel den vel heller dårlig mottatt. Nokia prøver vel å dumpe den ut i Europa for ikke å tape for mye på bomskuddet...? Må faktisk si meg enig med poe, for en gangs skyld. Vet svært lite om det amerikanske markedet, men tror Blackberry-telefoner og andre merker med Qwerty-tastatur er vanlig der, i allefall vanligere enn i Europa. Lenke til kommentar
enixitan Skrevet 24. juli 2009 Del Skrevet 24. juli 2009 (endret) S60, fulltastatur og ikkje touch-skjerm i ein billig telefon? Men er det ikkje litt rart at ein "sosial-telefon" ikkje har Wi-Fi? Ville gjort telefonen litt dyrare, men for målgruppa skulle ein tru ein kunne spare på det på lang sikt. Går eg frå 6210 Navigator til denne vil eg kanskje sakne GPS-en litt, men trur det vil vere det einaste. Må vurdere denne. Endret 24. juli 2009 av enixitan Lenke til kommentar
AmiloD Skrevet 27. juli 2009 Del Skrevet 27. juli 2009 Skjermen er for svak. For en slik telefon MÅ en 2.8-3" skjerm med høyere oppløsning til. Øk gjerne prisen noen hundrelapper heller. Dette flopper som N-Gage telefoner. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg