Gjest Guest_Hmm_* Skrevet 22. juli 2009 Del Skrevet 22. juli 2009 Det har seg slik at min mor ikke trekker i snoret etter at hun har pisset, dette skjer kun ved hennes private do, ikke felles doen for gjester og slik. Men er jo andre familie medlemmer som bruker toalettet hun bruker. Jeg har gitt beskjed flere ganger, og hun sier hun gjør det for å spare miljøet. Jeg sier at man kan begynne med å skru av tv, lyset, bruke mindre varmtvann i dusjen o.l før man begynner å la være å trekke i snoren. Jeg mener dette er sykt og lite gjennomtenkt. Hva er deres angående dette? Lenke til kommentar
Gjest Guest_Hmm_* Skrevet 22. juli 2009 Del Skrevet 22. juli 2009 "Hva er deres mening angående dette?" skal det stå. Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 22. juli 2009 Del Skrevet 22. juli 2009 Mengden energi sammenlignet mot tapt hygiene høres alt for liten ut, for min del. Lenke til kommentar
Skandinav Skrevet 22. juli 2009 Del Skrevet 22. juli 2009 ...at fordi det er sykt ikke er et helseproblem. Innlegget hadde hørt bedre hjemme i samlivs- og/eller økonomiforumet. Ellers har du helt korrekte synspunkter. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 22. juli 2009 Del Skrevet 22. juli 2009 Vi minner om reglene for gjesteposting, som du finner i egen boks øverst i forumet. Jeg har stengt denne tråden da jeg ikke anser førsteposten for å være av sensitiv art. Husk at posting med gjestekonto er for innlegg av alvorlig og/eller sensitiv art. Vi oppfordrer alle til å respektere reglene, slik at vi kan beholde dette tilbudet for de som måtte trenge det. Grove misbruk vil medføre ip-sjekk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg