Elmek38 Skrevet 22. juli 2009 Del Skrevet 22. juli 2009 (endret) Hei. Det er nå to dager siden den nye laptopen min ble sendt fra dell men eg har fortsatt ikkje fått sporingsnummer på den. Er det normalt at det tar så lang tid eller? EDIT: Har etter noen eposter endelig fått ut nummeret av dell. Pcen befinner seg i bergen og er eg heldig blir det levering i morgen. Endret 30. juli 2009 av mafiaman Lenke til kommentar
VD Skrevet 22. juli 2009 Del Skrevet 22. juli 2009 Her er det bare å smøre seg med tålmodighet. Bestiller du fra dell tar det tid uansett. Jeg vil ikke tro at du har den før helgen. Desverre. (Bare min erfaring) Lenke til kommentar
hockey500 Skrevet 22. juli 2009 Del Skrevet 22. juli 2009 vel, da får jeg stå for den motsatte erfaring da. Jeg fikk mail på mandag om jeg kunne forvente levering i dag mellom kl 08 og 16, og har ikke fått noen sporingsnr. enda. men PC-en fikk jeg. Lenke til kommentar
Elmek38 Skrevet 22. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 22. juli 2009 Tviler på selv om den kommer før helgen men eg skulle gjerne likt å vist kor den var. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå