cola01 Skrevet 22. juli 2009 Del Skrevet 22. juli 2009 noen som kan hjelpe meg med CSS KODER TIL NETTBY? jeg ser at det er veldig mange som har sånne råe nettby sider..... tipper de har brukt css koder.. noen som kan hjelpe meg med sånne koder? Lenke til kommentar
LysDiode Skrevet 22. juli 2009 Del Skrevet 22. juli 2009 Hva skal du ha hjelp til? Nå er ikke jeg helt inn i Nettby, men er det ikke HTML de bruker for gjøre siden med custom...? Det ser vel litt slik ut..? <!DOCTYPE html PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd"> <html xmlns="http://www.w3.org/1999/xhtml"> <head> <meta http-equiv="Content-Type" content="text/html; charset=utf-8" /> <title>Eksempel</title> </head> <body> </body> </html> Lenke til kommentar
cola01 Skrevet 22. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 22. juli 2009 (endret) jeg har bare lyst til å freshe opp profilen^^ bare få no til å lyse og sånn... kansje blå profil... eller svart... helt svart med grønt på nicket og ssånt er det ikke i html vi lagrer det? Endret 22. juli 2009 av cola01 Lenke til kommentar
LysDiode Skrevet 22. juli 2009 Del Skrevet 22. juli 2009 Hehe, ser ut som om du ikke er helt inn i webutvikling. Derfor vil jeg anbefale deg å lese litt grunnleggende om HTML (Hyper Text Markup Language) i forhond til CSS (Cascading Style Sheet). Se veldig grunnleggende på www.lissaexplains.com og www.w3schools.com. Når du kan litt mer kan du komme hit for å spørre om mer eksakte ting, eller prøve selv Lenke til kommentar
brgr Skrevet 23. juli 2009 Del Skrevet 23. juli 2009 Du kan bare droppe saken i første omgang, for folk med freshe profiler har brukt Pimp min profil eller Nettby Max. Nettby staben har deaktivert støtte for CSS i profilen sin. Lenke til kommentar
cola01 Skrevet 24. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 24. juli 2009 Du kan bare droppe saken i første omgang, for folk med freshe profiler har brukt Pimp min profil eller Nettby Max.Nettby staben har deaktivert støtte for CSS i profilen sin. tenkte bare på no sånt.. svart bakgrunn eller no.. Lenke til kommentar
brgr Skrevet 25. juli 2009 Del Skrevet 25. juli 2009 Nettby har likevel fjernet støtten for css. Men hvis du kjøper nettby max får du muligheten til å endre slike ting. Lenke til kommentar
jafseslafser Skrevet 1. mars 2010 Del Skrevet 1. mars 2010 kan noen pliizz hjelpe meg med å stæsje opp nettby profiln min me html koder.. vil ha rosa bakgrunn med svart tekst... noen som kan hjelpe.... Lenke til kommentar
PerB Skrevet 1. mars 2010 Del Skrevet 1. mars 2010 kan noen pliizz hjelpe meg med å stæsje opp nettby profiln min me html koder.. vil ha rosa bakgrunn med svart tekst... noen som kan hjelpe.... Du har lest alle svarene over? Lenke til kommentar
DeadMan699 Skrevet 1. mars 2010 Del Skrevet 1. mars 2010 det er bare søke agent07-- så trykker du den linken som står på profilen hans... så trykker du debatt.. da vinner du masse csskoder.. hvis du har nettbymax da Lenke til kommentar
jafseslafser Skrevet 26. mars 2010 Del Skrevet 26. mars 2010 kan noen pliizz hjelpe meg med å stæsje opp nettby profiln min me html koder.. vil ha rosa bakgrunn med svart tekst... noen som kan hjelpe.... Du har lest alle svarene over? hihi... Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 27. mars 2010 Del Skrevet 27. mars 2010 Jeg skal si hvordan; det er enkelt. Deaktiver javascript i nettleseren din, gå på endre profil - skriv inn ønsked css kode uten linjeskift. Lagre, Aktiv javascript igjen. Lenke til kommentar
DeadMan699 Skrevet 30. mars 2010 Del Skrevet 30. mars 2010 Det er lett det da.. søk agent07.. så profilen hans står det join Kule profil.. trykk linken når du har gjort så trykker du debatt så finner du alle csskoder. sånn er det her er koden da http://www.nettby.no/community/discussion.php?community_id=834109 Trykk da Debattkoden Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå