Erlend85 Skrevet 22. juli 2009 Del Skrevet 22. juli 2009 Hei! Jeg har bare lyst til en ting i militæret... og det er å skyte litt med våpen også komme meg ut derfra. Så... hvor lang tid tar du før du er i militæret før du for lov å begynne plaffre løs? 2! Jeg har tenkt å si etter jeg er mett med skyting at jeg har røyka hasj. Fordi da blir jeg kasta ut på stedet ja? Hvis så, hva er konsekvensene av at jeg sier det? Utenom å bli kasta ut? Takk! Lenke til kommentar
Uncle Scrooge Skrevet 22. juli 2009 Del Skrevet 22. juli 2009 Du har vel ikke vurdert en skyteklubb? Lenke til kommentar
Wackamole Skrevet 22. juli 2009 Del Skrevet 22. juli 2009 Du blir anmeldt hvis du sier det, du kan heller gå til tropp-lederen eller sersjanten og spytte han i tryne, rive av deg klærne å springe rundt og si voff til alle. - Da blir du garantert kastet ut. Lenke til kommentar
Erlend85 Skrevet 22. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 22. juli 2009 Har ikke lyst å være dust mot noen. Bedre forslag da? Lenke til kommentar
Wackamole Skrevet 22. juli 2009 Del Skrevet 22. juli 2009 Du er jo kun "dust" mot deg selv hvis du i hele tatt kommer her og spør på forumet om hvordan man kan bare dra i forsvaret skyte litt og bli kastet ut.. Mest sannsynlig kommer du til og bli gjennomskuet på sesjon, karmaen slår alltid tilbake! Lenke til kommentar
c-c-cloud Skrevet 22. juli 2009 Del Skrevet 22. juli 2009 Du har ikke noe med å komme i militæret og dermed risikere at du tar plassen til en som f.eks. er motivert og fornuftig. Hold deg unna. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 22. juli 2009 Del Skrevet 22. juli 2009 Uansett, det tar ikke mere enn en uke (eller mindre) før dere begynner trening på skytefeltet. Lenke til kommentar
Wackamole Skrevet 22. juli 2009 Del Skrevet 22. juli 2009 Hvis denne gutten her i hele tatt kommer seg så langt... - Tråden her viser jo bare hvor umoden han faktisk er! Lenke til kommentar
kris98 Skrevet 22. juli 2009 Del Skrevet 22. juli 2009 (endret) Hvis du virkelig ikke ville inn i militæret hadde det vel ikke vært vanskeligere enn å avgi dårlige resultater på inntaks-prøvene og vise at du var lite motivert. Endret 22. juli 2009 av Mr.Graves Lenke til kommentar
Erlend85 Skrevet 22. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 22. juli 2009 Jeg har vært på sånn... sesjon? Ja.. det det heter. Tror det gikk bra. Lenke til kommentar
hennanhennan Skrevet 22. juli 2009 Del Skrevet 22. juli 2009 (endret) Hei! Jeg har bare lyst til en ting i militæret... og det er å skyte litt med våpen også komme meg ut derfra. Så... hvor lang tid tar du før du er i militæret før du for lov å begynne plaffre løs? 2! Jeg har tenkt å si etter jeg er mett med skyting at jeg har røyka hasj. Fordi da blir jeg kasta ut på stedet ja? Hvis så, hva er konsekvensene av at jeg sier det? Utenom å bli kasta ut? Takk! skamfullt Endret 22. juli 2009 av hennanhennan Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 22. juli 2009 Del Skrevet 22. juli 2009 Hei! Emnetittelen i denne tråden er lite beskrivende for trådens innhold og det er derfor ingen god emnetittel. Jo bedre og mer beskrivende emnetittelen er, jo lettere er det for andre å skjønne trådens innhold og det vil være lettere å treffe den riktige forumbrukeren med det rette svaret. Ber deg derfor om å endre emnetittel. Vennligst forsøk å ha dette i tankene neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler. Husk at en god emnetittel skal beskrive eller oppsummere hvilket problem du har - ikke at du har et problem. En god emnetittel skal heller ikke kun bestå av et produktnavn. Bruk -knappen i første post for å endre emnetittelen. (Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Ikke kommenter dette innlegget, men gjerne dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet..) Lenke til kommentar
Vice Skrevet 22. juli 2009 Del Skrevet 22. juli 2009 Dette er jo rein idioti. Som nevnt, meld deg inn i en skyteklubb dersom du har lyst til å "plaffre løs". Når du er lei kan du ganske enkelt melde deg ut igjen. Lenke til kommentar
Cirth Ungor Skrevet 22. juli 2009 Del Skrevet 22. juli 2009 Hei! Jeg har bare lyst til en ting i militæret... og det er å skyte litt med våpen også komme meg ut derfra. Så... hvor lang tid tar du før du er i militæret før du for lov å begynne plaffre løs? 2! Jeg har tenkt å si etter jeg er mett med skyting at jeg har røyka hasj. Fordi da blir jeg kasta ut på stedet ja? Hvis så, hva er konsekvensene av at jeg sier det? Utenom å bli kasta ut? Takk! Du blir ikke kasta ut fra Forsvaret for å ha røykt hasj din fjott, det finnes hundrevis av soldater i systemet som har innrømmet/blitt tatt for å ha røykt hasj. Jeg har selv jobba sammen med noen av dem. Konsekvensene blir at du antageligvis blir sendt til en avdeling hvor du gjør mindre skarpe ting resten av tjenesten. For eksempel en garnisonsavdeling hvor du tilbringer resten av førstegangstjenesten med å luke ugress eller gå kjøkkenvakter. Jeg aner ikke hvor du har fått ideen om at du blir kasta ut bare fordi du har røyka hasj, det gjelder bare hvis du går befalsskole eller tjenestegjør i utlandet. Lenke til kommentar
Slagenherdet Skrevet 23. juli 2009 Del Skrevet 23. juli 2009 100% feil, hvis du blir markert på under førstegangstjenesten, uansett hvilken stilling du har, så er det rett ut og sivil politianmeldelse. Trådstarter, du er forresten en skam. Det finnes tusenvis av motiverte ungdommer som vil gjennomføre førstegangstjenesten med respekt, ansvar, mot og integritet. Tanken på at du vil få plassen isteden er kvalmende. FUCK OFF. Lenke til kommentar
Galexon Skrevet 23. juli 2009 Del Skrevet 23. juli 2009 Bare trådstarter ikke havner der hvor jeg skal. Triggerhappy maniacs er ikke noe jeg ønsker å oppleve! Jeg ringte selv og ba om å få komme inn til førstegangstjeneste selv om planen var at jeg ikke skulle kalles inn i år. Jeg er motivert for det, og vil oppleve noe nytt, og lære nye ting om meg selv og livet generelt. Inn i militæret KUN for å skyte med våpen? Patetisk, og lite gjennomtenkt. Folk som bare tenker på å skyte, er direkte farlig ville jeg sagt. Lenke til kommentar
Erlend85 Skrevet 23. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 23. juli 2009 Greit. Kan jeg si at jeg skal ta livet av meg selv da? Lenke til kommentar
Uncle Scrooge Skrevet 23. juli 2009 Del Skrevet 23. juli 2009 Er du helt idiot? Hvis du vil skyte, meld deg inn i en skyteklubb, ikke ta plassen til folk som er interessert i forsvaret. Hvis du sier at du skal ta livet av deg håper jeg du blir plassert på en psykiatrisk institusjon der du hører hjemme. Lenke til kommentar
Erlend85 Skrevet 23. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 23. juli 2009 Merker jeg tråkker på mange fingre her inne. Så, hvordan kan jeg sleppe unna da? Jeg var på sesjon og ble ganske revet med av alle propaganda videoene deres, og alt som plaget meg holdt jeg kjeft om. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå