LarsLarsLars Skrevet 22. juli 2009 Del Skrevet 22. juli 2009 Heisann. Jeg lurer på om noen vet om hvordan man kobler til 2 webcamera for overvåkning av 2 inngangsdører. Gjerne et program for lagring av overvåkningvideo osv. Eventuelt slik at man kan sitte hjemme å se hva som foregår på webcamera over internetten. Dette er da snakk om et bedriftlokale som trenger bedre overvåkning. Er det noen plug'n'play webcamera for dette? gjerne trådløst. samt evt. et program for behandlig av videoovervåkingen som kommer. Vet ikke om dette er rette forumtråden til dette spørsmålet. Men jeg prøver hilsen Lars Lenke til kommentar
Cubicle Dude Skrevet 22. juli 2009 Del Skrevet 22. juli 2009 Hei Her er det noen tips: http://itpro.no/download.php?op=viewsdownload&sid=100 Legg ut info videre om du får tid. Dette kan være morsomt å vite utgangen på! Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 22. juli 2009 Del Skrevet 22. juli 2009 Jeg lurer på det samme til hjemmet mitt *mine innlegg* Lenke til kommentar
LarsLarsLars Skrevet 22. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 22. juli 2009 Min løsning ble et panasonic overvåkningkamera fra komplett.no til 2500 kr . + programvare til kr 1000kr. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå