Gå til innhold

Arcade Cabinet Building

Anbefalte innlegg

Heisann..

Visste ikke helt hvor jeg skulle legge dette emnet, men kanskje noen her var interesserte å ta en liten titt :)

Det gått litt fram og tilbake med Wallace, Jin_ & megselv har begynt såvidt hittil med å lage ett kabinett.

Det kabinettet det blir er en slags hybrid av dette;

http://img1.uplood.fr/free/r6pl_viewlix.jpg

http://fast1.onesite.com/capcom-unity.com/...8725b0ab821.jpg

Alle løsningene er ikke 100% klare, men det meste kommer til å bli gjort i helgen.

Dette kommer altså til å bli ett ”sit down” kabinett. For de som allerede lurer så kommer det ikke til å bli to stk. TE sticks som står i kabinettet. Dette første dette er en prototyp. For muligheten for å smelle opp flere. Disse kan hjelpe fint til på f.eks RBN sine Ranbats og Casuals.

Endrer nok litt her iløpet av tiden som går, bruker denne threaden til litt updates også.

Jin_ & Wallace kommer nok også til å bruke den threaden litt.

Så underveis og noen som ikke er med har lyst til å stille noen spm. Så kan vi gjøre vårt beste på å svare på disse.

Oppdaterer med noen bilder. Tok mange bilder, men kommer bare til å poste etpar da det ikke er så intressant å se flere bilder med mdf hauger :p

arccab2009002.jpg

Garasjen ser ut som et helvete :p

arccab2009006.jpg

Kabinettet begynner å ta form!

arccab2009021.jpg

Ferdig cab med hjemmesnekra arcade stools! :p

arccab2009015.jpg

Panelet hvor sticks skal mountes etterhvert.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vel det blir nok ikke en "ekte" arcade.

Det blir nok en PC samt en PS3 inni der. Så blir det det en 32' å nyte alt på :)

Når det gjelder lyd er vi litt usikre om vi skal bare få gjemt noen PC speakers eller om vi skal "go all out" å kjøpe bil-amp og skikkelige høytalere.

Når det gjelder arcade sticker vi skal lage så blir alt Sanwa produkter der i første omgang.

Ikke så alt for mye som står igjen før vi begynner å lakkere den :D

Thanks ;)

Skal prøve å holde posten litt oppdatert jeg. Skal ta en del beslutninger idag så fortsetter vi mest sannsynlig neste helg!

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

fant du noen tegninger eller bare eget design etterveis?

skal bygge meg en mame maskin men ikke funnet et design jeg virkelig liker.

heller mot det klassisk stående med barkrakker men et 2skjermers av lignende design som du har brukt hvor en sitter på hver side hadde vært litt lekkert.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...