Verbal Hologram Skrevet 22. juli 2009 Del Skrevet 22. juli 2009 Heý jeg har nylýg flashet xboxen. Men kan jeg da spýlle brente gammle xbox spýll ? Altsaa ýkke 360 men den gamle ? Sry for de rare tegnene er ý utlandet. Lenke til kommentar
JerkenovDecoq Skrevet 22. juli 2009 Del Skrevet 22. juli 2009 nei. Jo. Det er fullt mulig, forutsatt at spillet er på listen over gamle Xbox spill som støttes, og det gjøres backup av spillet spesifikt til riktig format (DVD9) for 360. Xbox Backup Creator ordner dette. Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 22. juli 2009 Del Skrevet 22. juli 2009 (endret) jo, det er klart men nå tipper jeg at trådstarter har en haug med gamle spill som er allerede er på en dvd5. (det står vel også i emnetittel) off topic: tror jeg sjøl hadde over 300 spill, de gikk rett i søpla Tro om det fantes 1 person som ikke hadde chippet/moddet xbox1 ?? Endret 22. juli 2009 av 530XD Lenke til kommentar
Verbal Hologram Skrevet 23. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 23. juli 2009 Spýllene er ýkke paa pcen de er paa cd. Ja det er backup. Saa hvordan kan jeg da faa gammle spýllene som jeg spýllte paa mýn chýpet xbox ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå