Larsson Skrevet 22. juli 2009 Del Skrevet 22. juli 2009 Overskriften er vel ganske beskrivende - jeg lurer rett og slett på i hvilken by i Norge det er lettest å sjekke damer? Gjerne også med forslag til konkrete utesteder som egner seg til dette formålet! Lenke til kommentar
Hans Erling Skrevet 22. juli 2009 Del Skrevet 22. juli 2009 Du har gitt opp hjemstedet skjønner jeg... Lenke til kommentar
Larsson Skrevet 22. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 22. juli 2009 Vel, om ikke gitt opp, så ihvertfall gått rimelig lei av Oslo. Lenke til kommentar
General_Skurf Skrevet 22. juli 2009 Del Skrevet 22. juli 2009 Tror du blir mer populær bare av å vær fra en annen by, jenter og gutter liker ofte andre dialekter hos det motsatte kjønn, Lenke til kommentar
Larsson Skrevet 22. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 22. juli 2009 Ok, så annen dialekt er altså nøkkelen her..., det åpner for mange muligheter! Lenke til kommentar
General_Skurf Skrevet 22. juli 2009 Del Skrevet 22. juli 2009 hva skal jeg si, nordlenninger/bergensere/trøndere er kjente for å vaere lette på tråden?, det er du som står for sjekkingen. Er den bra så går d Lenke til kommentar
Larsson Skrevet 22. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 22. juli 2009 Hva med Stavanger? Noen erfaringer derfra? Dialekten er ihvertfall helt overlegen. Lenke til kommentar
General_Skurf Skrevet 22. juli 2009 Del Skrevet 22. juli 2009 Kommer fra stavanger området, mye fint her. men om de er lette på tråden kommer ann på sted og tid, du kan jo ikke bare gå bort og si hei skal vi ha sex. Lenke til kommentar
Larsson Skrevet 22. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 22. juli 2009 Hehe, taktikken får heller diskuteres i en annen tråd Mange sier at nordlendiger er enklere å komme i kontakt med enn blaserte oslofolk, er det samme tilfelle i Stavanger? Lenke til kommentar
SirEmanon Skrevet 22. juli 2009 Del Skrevet 22. juli 2009 Jeg har vært i mange byer gjennom ungdommen. Min konklusjon er at det er Tromsø som er den heiteste sjekkebyen. Lenke til kommentar
Larsson Skrevet 22. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 22. juli 2009 Jeg har også hørt at Tromsø er bra, men hvorfor? Folka? utestedene? andre ting? Lenke til kommentar
ukjentbrukergitt Skrevet 22. juli 2009 Del Skrevet 22. juli 2009 jeg vil tro kristiansand er et bra sted, stor by og løse folk virker det som. Lenke til kommentar
SirEmanon Skrevet 22. juli 2009 Del Skrevet 22. juli 2009 Jeg har også hørt at Tromsø er bra, men hvorfor? Folka? utestedene? andre ting? Utestedene var vel slik de er ellers i Norge. Jeg tror det var at folkene var mer åpne og ønsket kontakt. At du var ”søring” var jo en fordel. I de større byene som Oslo, Bergen, Stavanger og muligens også Trondheim (har ikke vært på sjekken her) er min formening at damene sitter med nesa i sky og stiller veldig høye krav (forventninger). Virker som om de ikke ønsker kontakt. Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 22. juli 2009 Del Skrevet 22. juli 2009 Overskriften er vel ganske beskrivende - jeg lurer rett og slett på i hvilken by i Norge det er lettest å sjekke damer? Gjerne også med forslag til konkrete utesteder som egner seg til dette formålet! Frakken, i Trondheim. Får du ikke napp der, så kan du bare gi opp. Lenke til kommentar
Djfreedo Skrevet 24. juli 2009 Del Skrevet 24. juli 2009 Jenter er jenter. Gjør det riktig og du får dem i seng uansett hvor de befinner seg. Lenke til kommentar
sinusitis Skrevet 28. juli 2009 Del Skrevet 28. juli 2009 har observert mange tøser i stavanger hvertfall (: Lenke til kommentar
IBalic Skrevet 7. august 2009 Del Skrevet 7. august 2009 (endret) h Endret 9. februar 2012 av Ole-Magnus Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå