Verbal Hologram Skrevet 22. juli 2009 Del Skrevet 22. juli 2009 Jeg har nylýg flashet xboxen. Vý da laere meg aa brenne spýll. Hva trenger jeg ? Jeg trenger vel pc og plater og programvare. Men har lest lýtt paa forum at det er et program som lar deg se om spýllet er stealth patchet eller og det er en noe feýl med spýllet. Kan noen ramse opp alt jeg trenger ? Har dvd brenner men trenger vel dual layer brenner. Hvýlken brenner výl dere da anbefale? Sry for de rare tegnene er ý ýnternet cafe ý utlandet. Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 22. juli 2009 Del Skrevet 22. juli 2009 Først og fremst trenger du et annet forum, siden det du spør om sannsynligvis er linket opp mot nedlastede spill. Skal du spille backup av egne spill, får du heller gi en lyd.. Lenke til kommentar
Verbal Hologram Skrevet 22. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 22. juli 2009 Skal spýlle backup spýll. Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 22. juli 2009 Del Skrevet 22. juli 2009 Som nevnt av Sovehest er ikke diskusjon om hvordan backups av spill tillatt her på forumet. Se retningslinjenes første punkt i avsnittet om følge av norsk lov. https://www.diskusjon.no/guidelines Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå