hallvis Skrevet 22. juli 2009 Del Skrevet 22. juli 2009 Hei sveis. Kort fortalt kjøpte jeg en SSD for å ha i netbooken min. Nå har jeg bestemt meg for å sette SSDen inn i den stasjonære. Brukte Norton Ghost til å "Copy my hard drive" til 320GB som fulgte med netbooken. Jeg klikket av for å gjøre den bootable/active. Nå vil ikke Win 7 starte ordendtlig etter HDD byttet. Den kommer seg så langt at den sier "klargjør skrivebordet" og etter 10 min, går den til en ensfarget bakgrunn. Nede i høyre hjørnet står det at "This is not a genuine copy". Ingen ting skjer videre. Ikke windows tast eller ctrl-alt-delete. Nada. Hva kan jeg gjøre? På forhånd takk! Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 22. juli 2009 Del Skrevet 22. juli 2009 Er litt usikker på hva "Copy my hard drive" gjør, jeg bruker en annen versjon av Ghost. Men kan det være at du har samme problemet som her, du har laget partisjon i Windows før du klonet? https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1128068&hl= Lenke til kommentar
hallvis Skrevet 22. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 22. juli 2009 Klarte å finne ut av det. Prøvde masse forskjellige settings, så jeg husker ikke hva det var som funket. Men takk alikevel! Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 22. juli 2009 Del Skrevet 22. juli 2009 Husk å være nøye med å plassere innlegg og tråder i korrekt kategori. Spør en moderator om du er i tvil. Denne tråden var plassert i feil kategori og er blitt flyttet til korrekt eller mer passende kategori. Reaksjoner på moderering går som alltid via "Personlig Melding". Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå