Kjartis Skrevet 12. mai 2003 Del Skrevet 12. mai 2003 Tenkte jeg skulle ta en defrag, men kjøre en diskopprydding først. Og så pliktoppfyllende jeg er, eller redd for å gjøre noen feil bruker jeg følge bruksanvisningen til punkt og prikke. Vell, etter jeg startet diskoppryddingen var det bare å en ting å gjøre. Jeg fikk dama til å brette opp skjorta slik at jeg kunne begynne å patte. Og sannelig etter noen minutter med patting var diskoppryddingen ferdig. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-QqZexW9o Skrevet 12. mai 2003 Del Skrevet 12. mai 2003 Den har jeg ikke sett før Lenke til kommentar
Kjartis Skrevet 13. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 13. mai 2003 Ser ofte tull med skrivingen i Windows, men skjeldent gullkorn som dette. På ren refleks ble Alt+Prnt Scrn trykt slik at den kunne bli bevart for allmenheten. Spørsmålet som kanskje mange sitter med, som jeg ikke skal gi noe svar på er, fikk jeg lov av dama å patte på henne i dette tilfelllet? Lenke til kommentar
Torsteinen Skrevet 14. mai 2003 Del Skrevet 14. mai 2003 hvordan får du sånn digg skrift i windows?? Lenke til kommentar
Ancistrus84 Skrevet 14. mai 2003 Del Skrevet 14. mai 2003 Han bruker vel ClearType, du finner det under utseende - så effekter... Antialiasing på fontene liksom.. Lenke til kommentar
Gef Skrevet 15. mai 2003 Del Skrevet 15. mai 2003 Han bruker vel ClearType, du finner det under utseende - så effekter... Antialiasing på fontene liksom..Takk for tipset nå ble det mye bedre her Topic: Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 16. mai 2003 Del Skrevet 16. mai 2003 Det er identifisert enda eit stykke feilskriving i Windows Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå