Duqe Skrevet 22. juli 2009 Del Skrevet 22. juli 2009 Har hatt mange SE telefoner tidligere som jeg er fornøyd med å ta bilder med, har nå N95 8GB men det tar utrolig langt tid å ta brae bilder og bildene blir utydelige ved småe bevegelser i tillegg må stille inn mye for å få gode bilder. Trenger da en telefon som lett tar gode bilder ved automatiske instillinger. Er også N86 et bedre kameramobil enn N95? Lenke til kommentar
BenD Skrevet 22. juli 2009 Del Skrevet 22. juli 2009 Har hatt mange SE telefoner tidligere som jeg er fornøyd med å ta bilder med, har nå N95 8GB men det tar utrolig langt tid å ta brae bilder og bildene blir utydelige ved småe bevegelser i tillegg må stille inn mye for å få gode bilder. Trenger da en telefon som lett tar gode bilder ved automatiske instillinger. Er også N86 et bedre kameramobil enn N95? Uten at jeg er 100% sikker, så tror jeg at det er samme kameraet i de fleste Nokia'ene med 5Mp kamera. Så det er vel omtrent samme greiene... I dag er det flere som tar bedre bilder, bl.a C905 og to-tre Samsung telefoner... Lenke til kommentar
Hoffah Skrevet 23. juli 2009 Del Skrevet 23. juli 2009 Hvis du vil ha nokia, så kan du se på N86 Lenke til kommentar
Duqe Skrevet 24. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 24. juli 2009 Takk for svarene jeg har fått, skal ta å undersøke nærmere N86 og SE telefoner. Lenke til kommentar
Hoffah Skrevet 24. juli 2009 Del Skrevet 24. juli 2009 Hva med å vente på Ainio eller Satio fra SE? Lenke til kommentar
Duqe Skrevet 25. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 25. juli 2009 Hva med å vente på Ainio eller Satio fra SE? Kanskje like greit det, ja. Lenke til kommentar
geirandreo Skrevet 25. juli 2009 Del Skrevet 25. juli 2009 Hva med å vente på Ainio eller Satio fra SE? Kanskje like greit det, ja. Min erfaring er at N82 tar de beste bildene under alle forhold! Selv om den ikke har flest pixler har den best linse og beste zoom funksjoner som man til næd kan bruke. Prøvde den håpløse K850i fra SE mer der lyste blitzen rett inn på linsa slik at alle bilder med blitz ble helt hvite...... I tillegg tar den video i VGA format med 30 bps. Nå har jeg skiftet til N86, fantastiske bilder med denne også. Lenke til kommentar
SuperMorten Skrevet 17. august 2009 Del Skrevet 17. august 2009 Noen som vet når satio kommer? Lenke til kommentar
Geirern Skrevet 17. august 2009 Del Skrevet 17. august 2009 (endret) Ellers kan man jo nevne Samsung INNOV8, som minner generelt veldig mye om N95 8GB med et kraftig forbedret kamera og dobbelt minne. Sammenlikning: https://prisguiden.no/vis_side_ved_si...mp;pids[]=98873 Endret 17. august 2009 av Geirern Lenke til kommentar
Litavesla Skrevet 17. august 2009 Del Skrevet 17. august 2009 Min erfaring er at N82 tar de beste bildene under alle forhold!Selv om den ikke har flest pixler har den best linse og beste zoom funksjoner som man til næd kan bruke. Prøvde den håpløse K850i fra SE mer der lyste blitzen rett inn på linsa slik at alle bilder med blitz ble helt hvite...... I tillegg tar den video i VGA format med 30 bps. Nå har jeg skiftet til N86, fantastiske bilder med denne også. Litt OT: men hvordan er bilder som er tatt i mørket med N86 mot N82? Lurer på om jeg skal kjøpe N86 eller vente på Satio....... :s Litt skeptisk til N86 grunnet LED istede for blitz.... Lenke til kommentar
SuperMorten Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 Hvordan ligger Samsung Pixon 12 an her? Lenke til kommentar
Hoffah Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 Hvordan ligger Samsung Pixon 12 an her? Ifølge testen til mobilen, så ligger den veldig godt an Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå