simalarion Skrevet 22. juli 2009 Del Skrevet 22. juli 2009 Som forventet er NetOnNet snegler i forhold til Komplett, men endelig ser det ut som varene er på vei ut fra lageret. Selv om pakken har stått i status - kun melding - siden 11 i går har jeg håp om ny status snart. Men, er det noen som vet hvor lageret til NetOnNet er?, har sett over hjemmesiden dems uten å finne det. Lenke til kommentar
Perril Skrevet 22. juli 2009 Del Skrevet 22. juli 2009 etter det jeg kan finne er netonnet svenskt med lager i Malmø... men jeg kan ta feil.. Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 22. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 22. juli 2009 (endret) De sender nok ikke pakker fra Sverige, da dette fører til mye toll. Dessuten har jeg fått sporings nummer på Posten, må det ikke da være i Norge?. (frakt 179 kr) Pakken har fortsatt status - kun melding - Endret 22. juli 2009 av simalarion Lenke til kommentar
TomasK Skrevet 22. juli 2009 Del Skrevet 22. juli 2009 Når ble det tollavgifter på elektronikk? Er vel bare moms - som normalt. Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 22. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 22. juli 2009 NetOnNet selger mye mer en elektronikk, så det mest gunstige for dem haddet vært et lager i Norge, og som nevnt fikk jeg sporingsnummer på posten. Uansett så vet ikke jeg heller, men haddet håpet noen på forumet viste?. Lenke til kommentar
Cruentus Skrevet 22. juli 2009 Del Skrevet 22. juli 2009 Tollavgift er inkludert. Sånn var det sist jeg bestilte fra de. Men de er drit treg på levering. Tok 3 uker før jeg fikk varene mine. Lenke til kommentar
kjetilkl Skrevet 22. juli 2009 Del Skrevet 22. juli 2009 Hvordan ser sporingsnummeret ut? - De fleste svenske butikker kjører bulksplit fra sverige, dette medfører ikke noe ekstra toll/mva, og er selvsagt mye billigere enn å ha lager i norge. - Du vil da få et "norskt" sporingsnummer, men med spesielt rpefix som oftest. (lurer på om det ikke er Dxxxxxxxxxx for Danmark iallefall) Lenke til kommentar
Perril Skrevet 22. juli 2009 Del Skrevet 22. juli 2009 De sender fra sverige ja. Uuhu var det jeg viste Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 22. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 22. juli 2009 Ok, der er forklaringen på hvorfor pakken står på status - kun melding - i 27 timer nå. Takk for svar, da vet jeg hva som foregår ). Lenke til kommentar
enixitan Skrevet 22. juli 2009 Del Skrevet 22. juli 2009 (lurer på om det ikke er Dxxxxxxxxxx for Danmark iallefall) Sporingsnummeret sluttar på landskoden (DK for Danmark, HK for Hong Kong osb.). Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 23. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 23. juli 2009 mitt slutter på DK men ble sent fra Sverige, starter på CS. Fikk svar ra NetOnNet i dag om at de sender fra Sverige. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå