aug11x Skrevet 22. juli 2009 Del Skrevet 22. juli 2009 Hei Jeg har mistet lappen for 5 måneder. Er ferdig med prøvetid og alt så jeg lurer på om jeg da må kjøre opp på nytt?? Lenke til kommentar
cliffme Skrevet 22. juli 2009 Del Skrevet 22. juli 2009 Nei, da får du lappen tilbake uten og må gjøre noe. Lenke til kommentar
BECMST Skrevet 22. juli 2009 Del Skrevet 22. juli 2009 Kommer ann på hvor lenge siden det er du tok den. er 2 års prøvetid, så missta du den før du hadde hatt lappen i 2 år, må du kjøre opp på nytt Lenke til kommentar
Geggse Skrevet 22. juli 2009 Del Skrevet 22. juli 2009 Det kommer an på hva det står i en evt. dom. Hva fikk du beskjed om? Fikk du noe som helst beskjed. Ville sjekket opp i det om jeg var deg. Lenke til kommentar
Bearar Skrevet 23. juli 2009 Del Skrevet 23. juli 2009 Jeg tror det også har litt å si med hvor mye over fartsgrensa du kjørte. Lenke til kommentar
cliffme Skrevet 23. juli 2009 Del Skrevet 23. juli 2009 Jeg tror det også har litt å si med hvor mye over fartsgrensa du kjørte. Nei, det har det ikke. Han sier at han er ferdig med prøvetiden (den er 2 år). Da må du miste lappen OVER 6 mnd for at ny prøve/oppkjøring er påkrevd. Hadde han ennå hatt prøvetid hadde det blitt ny oppkjøring. Lenke til kommentar
gxi Skrevet 24. juli 2009 Del Skrevet 24. juli 2009 .. evt kan man få en dom som sier at man uansett må ta oppkjøring på nytt uavhengig av generelle regler om lengde. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå