skidrow Skrevet 22. juli 2009 Del Skrevet 22. juli 2009 kjøpte i mai et Cannon powershot A2000is, blir fine bilder og det er enkelt og bruke med mer, problemet er at etter hvert bilde viser den bildet jeg har tatt på skjermen, så blir det svart og en orange lampe blinker. Mens dette pågår kan ikke kamera brukes og det tar alt fra 3 til 10 sekunder før kamera "våkner" igjen. utrolig ireterende! noen som kan gi meg en løsning på dette? mvh pål Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 22. juli 2009 Del Skrevet 22. juli 2009 slik du beskriver det kan det være minnekortet som er problemet. hvilken merke/modell har du på merkekortet? Lenke til kommentar
skidrow Skrevet 22. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 22. juli 2009 har kingstone 512mb 3,3v sd Lenke til kommentar
TGB Skrevet 22. juli 2009 Del Skrevet 22. juli 2009 Stikkord: Lexar eller Sandisk Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 22. juli 2009 Del Skrevet 22. juli 2009 har kingstone 512mb 3,3v sd det er vel strengt tatt en rambrikke og ikke minnebrikke til et kamera. Lenke til kommentar
skidrow Skrevet 22. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 22. juli 2009 har kingstone 512mb 3,3v sd det er vel strengt tatt en rambrikke og ikke minnebrikke til et kamera. det fulgte med kamera jeg kjøpte til ungen til jul, men jeg hadde et større ligende som hun heller vile bruke. pål Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå