nilsso Skrevet 22. juli 2009 Del Skrevet 22. juli 2009 Hei. Jeg lurer på om det er mulig å melde pc'en ut av skoledomenet på egenhånd uten å måtte dra den med til skolen? Takk. Lenke til kommentar
deum Skrevet 22. juli 2009 Del Skrevet 22. juli 2009 kan jo altids reinstalere den da , hvis du har muligheten til det hjemme men kan også logge deg på skolens nett hjemme , hvis du har litt passord osv...litt mer komplisert da.. Lenke til kommentar
Killer_DT Skrevet 22. juli 2009 Del Skrevet 22. juli 2009 Bruk UBCD, NT tools, reset lokal administrator passord. Logg på med lokal administrator og meld pc-en ut av domenet. Lenke til kommentar
nilsso Skrevet 22. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 22. juli 2009 Bruk UBCD, NT tools, reset lokal administrator passord. Logg på med lokal administrator og meld pc-en ut av domenet. Hvordan melder jeg pc'en ut av domenet? Lenke til kommentar
Lukilock Skrevet 22. juli 2009 Del Skrevet 22. juli 2009 Er ikke verre enn å registrere deg i en arbeidsgruppe. Lenke til kommentar
nilsso Skrevet 22. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 22. juli 2009 Takk, men nå er et nytt problem oppstått. Jeg dro pc'en ut av skoledomenet unett og inn i mshome. Når jeg restarter og skal logge inn fungerer ikke følgende bruker som funket før: unett\alenil5 Har prøvd med: mshome\alenil5 alenil5 "navn på pc'en" sysop Har noen en løsning til problemet? Takk. Lenke til kommentar
Lukilock Skrevet 23. juli 2009 Del Skrevet 23. juli 2009 Om brukeren du brukte var knyttet opp til domenet så er det ikke så rart. Prøv med dette brukernavnet: Administrator , også lager du en ny bruker for deg selv. Om du ikke kommer inn med admin kontonen, må du starte opp i sikkerhetsmodus også lage en ny bruker derfra. Lenke til kommentar
nilsso Skrevet 23. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 23. juli 2009 Administrator som brukernavn funnker. Takk, problem solved! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå