b-real Skrevet 12. mai 2003 Del Skrevet 12. mai 2003 The warning came too late. The plasma grenade exploded, sending the Warthog spiraling into the air. The gunner, who'd been focused on a sniper lurking in the trees, landed face down in a nearby stream with an unceremonious splash, dead long before impact. http://www.gamespy.com/previews/may03/halopc/ Screenshoots Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 12. mai 2003 Del Skrevet 12. mai 2003 synd det ikke kom ut for et år siden, da grafikken ville vært banebrytende... men så får vi vel endelig skikkelig gameplay i det da...med mus+tastatur+litt høgere FPS... Lenke til kommentar
el_krapyl Skrevet 13. mai 2003 Del Skrevet 13. mai 2003 Oh well. Halo er uansett et genialt spill. Hele følelsen av spillet er utrolig bra, har runda det på alle vanskelighetsgrader utenom den enkleste, co-operative med en kamerat. Nå venter vi bare på HAlo 2 Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 13. mai 2003 Del Skrevet 13. mai 2003 Husker jeg så en trailer til Halo der det sto at spillet skulle være optimisert for GF2. En stund siden gitt Lenke til kommentar
rivaldo Skrevet 13. mai 2003 Del Skrevet 13. mai 2003 var ikke det gf3? er det ikke det som er i x-box? Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 13. mai 2003 Del Skrevet 13. mai 2003 Nah.. var faktisk gf2.. tror jeg fortsatt har videon Lenke til kommentar
Outlook Skrevet 13. mai 2003 Del Skrevet 13. mai 2003 Det er NV30 som er i X-boxen, altså Geforce FX? Lenke til kommentar
Manuel Skrevet 13. mai 2003 Del Skrevet 13. mai 2003 Det er NV30 som er i X-boxen, altså Geforce FX? Jeg vil heller si at det er en mellomting mellom Geforce3 og Geforce 4 - eller rettere sagt: Geforce 3 med to vertex shader-enheter. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå