Hillebillys Skrevet 24. juli 2009 Del Skrevet 24. juli 2009 Hvis homofili er genetisk så er det 100% riktig 100% naturlig og 100% med i "den store planen" Hvilken stor plan? Homofili er naturens måte å regulere folketallet på. Er det ett motargument eller bekreftelse på att det er 100% naturlig? Lenke til kommentar
humancoreiii Skrevet 24. juli 2009 Del Skrevet 24. juli 2009 defenisjon på naturlig = noe som forekommer i naturen utenom mennesket. giraffer, delfiner og pingviner er påvist at har kjærlige og sexuelle forhold med samme kjønn... altså er homofili helt naturlig! Lenke til kommentar
Mynotir Skrevet 24. juli 2009 Del Skrevet 24. juli 2009 (endret) Så hvorfor er det i det hele tatt et argument at homofili er "naturlig"? Det blir ikke noe bedre eller verre av den grunn, og det beviser ikke at homofili er genetisk. Edit: Homofobi er fortsatt utbredt i den voksne befolkninga. Barn av homofili kan nok få slengt kommentarer etter seg av de andre barna med slike foreldre, om ikke av foreldrene til disse barna selv. Men noen voldsom mobbing skjer neppe. Det er ikke et stort problem. Endret 24. juli 2009 av Mynotir Lenke til kommentar
Heffer Skrevet 24. juli 2009 Del Skrevet 24. juli 2009 Poenget med å si at det er en naturlig ting brukes vel som et poeng for å få frem at det er menneskers syn på ting som er "feil", men det å gjøre det er noe som er naturlig og derfor noe som burde aksepteres. F.eks. Man vil gjerne ikke at den søte antilopen skal dø, men det er naturlig for løven å spise den. Er det bedre å la løven sulte? Det er slik naturen er laget. Så for oss som syns at ting som er naturlig skal få lov til å være en del av hverdagen og samfunnet, blir det et argument. Og for å svare på de/den som har sagt at det er genetisk og arvelig. Hadde det ikke forsvunnet etter så mange generasjoner som har vært nå? Ja, jeg vet homofile kan få barn, og mange har fått barn i hetrofile forhold, men jeg vil tro det er fler som går gjennom livet barnløse. Derfor burde det eventuelle genet forsvunnet av seg selv? Er ikke det logisk, eller? Lenke til kommentar
LostinSpace Skrevet 25. juli 2009 Del Skrevet 25. juli 2009 Hvis homofili er genetisk så er det 100% riktig 100% naturlig og 100% med i "den store planen" Hvilken stor plan? Homofili er naturens måte å regulere folketallet på. Er det ett motargument eller bekreftelse på att det er 100% naturlig? Det er naturlig, men jeg tror mer på at tilfeldighetene styrer dette enn at det er noen mesterplan. Jeg tror mobbing (spesielt på barneskolen) er et mindre problem enn det mange later til å tro. Da jeg gikk i 1. klasse hadde vi både en jente med briller og en utviklingshemmet gutt. Ingen av disse ble noensinne mobbet, selv om mange til å begynne med ikke helt skjønte hvorfor denne gutten var litt merkelig i forhold til oss andre. Dette var imidlertid noe lærere og assistenter i klassen forklarte, og var åpne om. Det var ikke noe problem dersom en av elevene kom og spurte om hvorfor "Per" ikke kunne gjøre ditt og datt, da forklarte de rett og slett på en grei måte hva som var ståa. Mitt inntrykk er at i dag er slike "annenledsheter" veldig tabupregede, at man skal helst bare feie det under teppe og ikke snakke om det. Noe som gjerne fører til mer hvisking og tisking i hjørnene og baksnakking blant elevene. Denne gutten var en fullverdig del av vår klasse i rundt 8 år. De to siste årene på ungdomsskolen anså vi ham allikevel som en del av klassen, selv om han aldri var i samme rom som oss i undervisningstimene. Han var f.eks. alltid med på utflukter og klassebilder, og det var ingen som rynker på nesen og løp vekk dersom denne gutten stoppet for å ta en prat. En annen ting, er at hele klassen forsvarte denne gutten dersom andre på skolen ertet eller var slem med ham, til og med mot "de skumle ungene som var eldre enn oss", selv om majoriteten var greie mot ham. Da har han vært heldig med skolen/klassen han havnet i. Flott at hele klassen forsvarte han, dette er ikke sånt som man ofte hører om. En klasse fri for mobbing er noe sjeldent. Det skal faktisk bare ett par "kule" drittsekker til i en klasse for å selv mobbe og enda verre dra med seg resten av gutta på mobbingen. Dermed blir flertallet i klassen mobbere og ukulturen brer seg. Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 25. juli 2009 Del Skrevet 25. juli 2009 Argumentet om at noe er naturlig. Blir da også et motargument til "homofili er unaturlig, og burde derfor ikke akseptere." også. Om et barn blir mobbet fordi det har to fedre eller to mødre. Hvem sitt ansvar er dette? Slik jeg har oppfattet det gjennom de debattene jeg har lest, så er det de mest homofobe som er mest bekymret for om barnet skal bli mobbet. Ellers tror jeg ganske så sikkert at det ikke er noen større sjanser for at en med to foreldre av samme kjønn, har noen større/mindre sjanser til å bli mobbet enn det andre barn har. Lenke til kommentar
Hillebillys Skrevet 25. juli 2009 Del Skrevet 25. juli 2009 Det er naturlig, men jeg tror mer på at tilfeldighetene styrer dette enn at det er noen mesterplan. Nå var innlegget ment som svar til Guest_Trollet ikke deg. "planen" brukte jeg da guest_trollet anser jeg som religiøst motstander av homofili og derfor brukte jeg begrepet. Att du tokk det til deg selv om det ikke var svar til deg er noe underlig hvis du mener det ikke er en religiøsplan. Lenke til kommentar
kasamo2 Skrevet 25. juli 2009 Del Skrevet 25. juli 2009 Jeg synes homoer er kjempeteite, for alle som er homo har rompesex. :- ( tja...Men vis du vet analsex er ikke bare for homofile xD Lenke til kommentar
Stoddart Skrevet 26. juli 2009 Del Skrevet 26. juli 2009 Og at bare rundt 50% av de homofile har analsex regelmessig. Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 26. juli 2009 Del Skrevet 26. juli 2009 Og at bare rundt 50% av de homofile har analsex regelmessig. Unskyld, men kan jeg få spørre hvor slike påstander kommer fra? Jeg ser tall fra alt mellom 10-50%. Og da gjelder det både de som har sex, og de som ikke har det. Jeg blir bare en smule forvirret. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 26. juli 2009 Del Skrevet 26. juli 2009 Du vet, 90% of all statistics are made up on the spot ... (ja, det inkluderer også det jeg nettopp sa) Lenke til kommentar
Kadmium Skrevet 26. juli 2009 Del Skrevet 26. juli 2009 (endret) Har ikke lest hele tråden, men de fleste meningene som kommer fram i denne tråden ser ut til å være i favør av rumpesextilhengere. Ser mange skriver det er greit så lenge de ikke står og har analsex rett foran dem. Er for så vidt enig med den. Når jeg tenker meg om, skal de gjerne få lov til å holde på rett foran nesa på meg også. Så snill er jeg, nemlig. Red.: Gjelder så klart også muffin munchers. Endret 26. juli 2009 av Kadmium Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 26. juli 2009 Del Skrevet 26. juli 2009 Med andre ord, jeg har intet imot homofili, ihvertfall ikke når det er snakk om menn, siden da blir det mindre konkurranse på damene (siste setningen var en slags spøk) Virker som om en del menn glemmer at det også finnes lesber og bifile. Jaja. Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 26. juli 2009 Del Skrevet 26. juli 2009 (endret) Vel, det finnes jo mange flere homofile enn lesbiske, da. Endret 26. juli 2009 av Gapwick Lenke til kommentar
Kadmium Skrevet 26. juli 2009 Del Skrevet 26. juli 2009 (endret) Det visste jeg ikke. Vil se kilde på det. Vil uansett tro det er vanskelig å føre korrekt statistikk på dette området. Estimater finnes det nok derimot. Kanskje jeg skal svippe innom LLH sine sider og se om jeg finner noe ... Endret 26. juli 2009 av Kadmium Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 26. juli 2009 Del Skrevet 26. juli 2009 (endret) Forholdet er 1:8 (rent biologisk sett) ifølge Why Men Don't Listen and Women Can't Read. Boka har en omfattende kildebibliografi, men jeg er ikke i stand til å peke ut hvor akkurat det tallet er tatt fra. Ellers viser disse tallene (fra 1994) at dobbelt så mange amerikanske menn som kvinner identifiserer seg som homofile. Endret 26. juli 2009 av Gapwick Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 26. juli 2009 Del Skrevet 26. juli 2009 Vel, det finnes jo mange flere homofile enn lesbiske, da. Åja. Ser ikke helt hvor poenget mitt halter, but hey... Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 26. juli 2009 Del Skrevet 26. juli 2009 Derimot så identifiserer fler jenter seg som bifile i forhold til gutter? Hvertfall slik jeg har oppfattet det. Kadmium: Slik jeg har forstått det, så har de som har hatt holdningen "helt greit med homofili" ment at det å råkline ute på gaten, ikke var passende. Men dette gjelder vel for heterofile også, regner jeg med. Rumpesex foran andre mennesker har det aldri vært diskutert tror jeg. Lenke til kommentar
Kadmium Skrevet 26. juli 2009 Del Skrevet 26. juli 2009 (endret) Ikke vær så gravalvorlig da. Ikke vri posten min om til noe negativt. Humor, vet du. Bare sånn at jeg ikke blir misforstått, så har jeg ikke noe mot homofile, om noen skulle mene at det motsatte kom fram i posten min ovenfor. Skrev bare at for min egen del skal man gjerne ha lov til å ha rumpesex foran meg, om man måtte ønske. Liker selv å leke med begge kjønn. Så vet vi det, altså. Endret 26. juli 2009 av Kadmium Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 26. juli 2009 Del Skrevet 26. juli 2009 Sorry, humoren min virker visst ikke en søndags ettermiddag. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg