Gå til innhold

Kjøp av bærbar PC

Anbefalte innlegg

Hei!

Da var tiden kommet for å gå i innkjøp av en bærbar PC.

Valgene er mange, tilbudene er mange, men jeg er så usikker.

Jeg kommer mest til å bruke den til skole og litt til spill, altså en blanding. Noen store programmer vil også bli kjørt på maskinen, så jeg vil ha en kjapp og stabil pc.

Tenkte meg en PC i prisklasse 4995-5999kr!

Er noen av disse noen gode? Kunne helst tenkt meg en pc fra elprice eller elkjop, siden jeg bor nærme begge butikkene. Greit hvis det skulle skje noe, slik at jeg kan levere tilbake pc'en.

1. nr1

2. nr2

3. nr3

4. nr4

5. nr5

6. nr6

Her er noen alternativer jeg har titta på. Jeg vil helst ha en skjerm på 15,4-15,6. Ikke større og ikke mindre!

Kort forklart alt sammen så vil jeg ha en god prosessor, 4GB minne og et greit skjermkort. På alle pcene jeg har linka til så er det bra med lagringplass for meg.

Hvilket nummer anbefaler du?

Håper det kommer noen nyttige svar!

På forhånd takk :)

Endret av fearat
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Bare Acer? Av disse er jeg enig i at 1 eller 2 er best.

Ble vist bare Acer ja. Er bare disse pcene som var i den prisklasssen jeg ville ha, og som var fra elkjop eller elprice. Men jeg er også åpen for andre alternativer, kom med dem:)

Lenke til kommentar

Tror jeg ser etter ca samme pc som du, en som er liten nok til å ta med på skolen, men som samtidig kan spilles på, og en pris på 5-6k. Har sett ganske nøye gjennom de forskjellige forslagene, og må si at jeg faktisk vurderer 6eren. Den har en litt dårligere prosessor enn de andre, og litt dårligere minne, men til gjengjeld har den ett mye bedre skjermkort enn alle de andre (ATI Mobility Radeon HD 4570).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...