Gjest Gutt 15 Bi Skrevet 21. juli 2009 Del Skrevet 21. juli 2009 er en gutt på 15 år. for noen uker tilbake så var jeg på et konfirmasjonsmøte, der så jeg en gutt, i førsten når jeg kom dit syntes jeg bare han var søt men etterhvert så begynte jeg og synes han var litt mere enn søt. det første jeg gjorde når jeg kom hjem var å se om jeg fant han på nettby og facebook. det tok meg en uke å finne han på nettby elr noe sånt. og etter det så skrev jeg med han, et par brev. (det tok meg langt tid å overtale meg selv å skrive til han). jeg viste egnetlig fra første stund at jeg aldrig hadde sjangs på han, men jeg ville bli venn med han siden jeg ikke hadde sjangs på han som kjæreste. det klarte jeg aldrig jeg sitter bare å ser på bilder av han gjøre ting med andre å sånn og skulle ønske jeg kunne vere en av de der. jeg har lav selvtillit. og nå vill jeg glemme han helt, siden jeg ikke klarer å få meg selv til å ta kontakt med han og at jeg ikke klarer å sitte alene å tenke på han, det ender bare helt jævlig. Jeg vet ikke hvor mange ganger jeg skulle ønske jeg bare døde, bare på grun av det. Jeg trenger hjelp til å glemme han, hvordan skal jeg klare å glemme han? akkuratt nå sliter jeg veldig takk for alle svar Lenke til kommentar
Smurstafa Skrevet 22. juli 2009 Del Skrevet 22. juli 2009 Siden du er 15 år er det haugevis av hormoner som flyr veggemellom i kroppen din akkurat nå, så de følelsene du har nå er det ikke sikkert du har om 2 uker. Så her er det mer enn nok av lys i enden av tunellen. Det første du må gjøre for å starte prosessen med å komme deg over han, er å slutte med å bare sitte og se på bilder av han. Det gjør kun ting værre. Ha deg selv i aktivitet hele tiden. Ikke la deg selv sitte inne og tenke, etter som det mest sansynlig vil ende med at du tenker på han. Kom deg ut og finn på ting med venner, og hold deg selv i aktiviteter som ikke minnner deg om han. Følelsene vil gå over av seg selv etter hvert, og de er absolutt ikke verdt å dø for. Lenke til kommentar
Gjest Gutt 15 Bi Skrevet 22. juli 2009 Del Skrevet 22. juli 2009 jeg kan prøve, og jeg håper det hjelper, for jeg orker bare ikke mer å sitte å tenke på han. Takk for svaret. Skal prøve så godt jeg kan. Lenke til kommentar
GRendal Skrevet 24. juli 2009 Del Skrevet 24. juli 2009 hehe, ut av skapet med seg... Lenke til kommentar
Sono Juventino Skrevet 24. juli 2009 Del Skrevet 24. juli 2009 Har en homofil fetter, så veit litt hva du sliter med. Er ikke alltid like lett for unge gutter å stå fram som biseksulle/homoseksuelle. Ting vil bli lettere med tiden. Du er fortsatt ikke eldre enn 15 år, og selv om han er kjekk/søt/whatever, hvor godt kjenner du han egentlig? Avstandsforelsker er ganske vanlig i den alderen. Det å tenke på å ta livet sitt i en alder av 15 år er ganske drastisk. Tenk på alle årene du har foran deg. Du vil garantert møte drømmegutten/jenta seinere i livet. Lenke til kommentar
DMN Skrevet 25. juli 2009 Del Skrevet 25. juli 2009 du ønsker å dø pga en gutt du overhodet ikke kjenner, ikke vil ha kontakt med deg? yeah makes sense.... dramaqueen Lenke til kommentar
Grand Skrevet 25. juli 2009 Del Skrevet 25. juli 2009 (endret) Stikk ut med venna dine og ha det morsomt Funker alltid å komme seg litt ut når man er litt lei seg. Så du får glemt det bort, se for eksempel en film, bade, trene, dra på byen osv. Endret 25. juli 2009 av Sno Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå