Gå til innhold

Hvor er det best a kjope iPhone 3GS med telenor?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det var planen å slippe den 9. juli, men dette ble ikke noe av da den ikke var klar for levering til denne datoen.

Det er forventet at iPhone 3GS kommer i salg 31. juli hos Telenor.

syns det er ganske utrolig av Telenor og Netcom å ikke komme med noen priser før evt. så tett opp mot lansering som noen dager. At det ikke ligger priser klare 1 uke før planlagt lansering synes jeg høres merkelig ut. Tror det ligger litt i det at ingen vil være først ut med å blotlegge prisene sine, men det taper jo bare vi som forbrukere på. Penge "melkemaskina" er satt på tydelig vis :-)

Lenke til kommentar
Det var planen å slippe den 9. juli, men dette ble ikke noe av da den ikke var klar for levering til denne datoen.

Det er forventet at iPhone 3GS kommer i salg 31. juli hos Telenor.

syns det er ganske utrolig av Telenor og Netcom å ikke komme med noen priser før evt. så tett opp mot lansering som noen dager. At det ikke ligger priser klare 1 uke før planlagt lansering synes jeg høres merkelig ut. Tror det ligger litt i det at ingen vil være først ut med å blotlegge prisene sine, men det taper jo bare vi som forbrukere på. Penge "melkemaskina" er satt på tydelig vis :-)

Det er ikke fordi ingen av de vil være den første til å blottlegge prisene sine. Det er apple som har en finger med i det. De liker nemlig å holde kortene så tett inntil brystet, så lenge som mulig.

Lenke til kommentar
Det er ikke fordi ingen av de vil være den første til å blottlegge prisene sine. Det er apple som har en finger med i det. De liker nemlig å holde kortene så tett inntil brystet, så lenge som mulig.

Kilde?? Svenskene har jo fortalt sine priser.

Lenke til kommentar

Der jeg jobber selger vi iPhone med telenor, vi har ikke fått vite noe om når vi får 3GS på lager, eller hvor mye den vil koste. Det eneste vi har fått gjort er å bestille de. Kjempe irriterende da jeg har tenkt til å kjøpe en selv når den kommer!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...