Frøkena Skrevet 21. juli 2009 Del Skrevet 21. juli 2009 Hei hei! Skal ha særemne i norsk når jeg nå begynner i 3. på videregående. Vi skal i utgangspunktet ha laget en eller flere problemstillinger og lest 3 bøker nå i sommerferien. Har ikke kommet i gang med lesinga, men har bestilt de 3 bøkene jeg skal lese: ''I skuggan av San Siro'', ''Garrincha'' og ''Den forsvunne diamant''. Alle disse handler da noe om på en måte skyggesidene ved å være fotballspiller. Trenger HJELP til å finne en eller flere problemstillinger! Alle forslag taes i mot med takk; skal da være noe som helst er knyttet til norsk-faget;) Takk på forhånd! Lenke til kommentar
Frexxia Skrevet 22. juli 2009 Del Skrevet 22. juli 2009 Personlig så hadde jeg nektet å finne meg i å jobbe med særemne i sommerferien. Lenke til kommentar
Kentinho Skrevet 22. juli 2009 Del Skrevet 22. juli 2009 Ikke bare må dere jobbe i sommerferien, dere må også kjøpe bøkene selv? Jeg tror jeg hadde gitt faen og sagt klart fra til læreren når jeg kom tilbake på skolen. Lenke til kommentar
mosleth Skrevet 23. juli 2009 Del Skrevet 23. juli 2009 Fekk de andre bøkene kjøpt for dykk? Eg måtte òg kjøpe mine sjølv. Trudde det var vanlig? Lenke til kommentar
CorporalClegg Skrevet 23. juli 2009 Del Skrevet 23. juli 2009 Er dette faktisk lov? Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 23. juli 2009 Del Skrevet 23. juli 2009 Har ikke skolene deres bibliotek? Lenke til kommentar
Frøkena Skrevet 23. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 23. juli 2009 Synes det er helt tåpelig at vi må lese de i sommerferien, men må man så må man! Og vi kan låne bøker på biblioteket, men hjelper veldig lite når de ikke har bøkene Skal riktig nok sies at jeg har kommet godt i gang med den ene, og den er i hvertfall veldig bra så langt! Noen forslag til problemstilling(er)? :O Lenke til kommentar
Kentinho Skrevet 24. juli 2009 Del Skrevet 24. juli 2009 Fekk de andre bøkene kjøpt for dykk? Eg måtte òg kjøpe mine sjølv. Trudde det var vanlig? Jeg brukte ikke bøker. Fikk velge emne og problemstilling fritt, så valgte selvfølgelig et emne der jeg slapp å pløye gjennom en masse bøker. De fleste i klassen lånte bøker fra biblioteket eller brukte bøker de hadde fra før av. Ingen kjøpte nye bøker vare pga særemnet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå