Gjest Slettet-IrScOqs Skrevet 21. juli 2009 Del Skrevet 21. juli 2009 Hei! Jeg har fattet interesse for longboarding, og har bestemt meg for å gå til innkjøp av et slikt brett. Er helt grønn på dette feltet, så trenger derfor hjelp. Hva slags brett, hjul, trucker, lengde o.l bør jeg velge? (Jeg er mest interessert i cruising.) Hvor mye koster et greit brett? Noen som har anbefalinger om hvilket nettsted jeg bør benytte? Håper på raske og gode svar! Lenke til kommentar
Zhensic Skrevet 21. juli 2009 Del Skrevet 21. juli 2009 www.KOTH.no er helt super nettside den eneste skatesjappa i norge som er bare longboard.. longboards er ofte litt dyre i starten men de varer mye lengre enn vanlige brett. kommer nok oppi 2000kr Lenke til kommentar
Romvesen Skrevet 25. juli 2009 Del Skrevet 25. juli 2009 (endret) Du har også www.jovial.no om du vil handle i Norge, så King of the hill er ikke eneste nå lenger De vanligste lengdene på cruisebrett er vel 38"-42". De fleste butikkene selger komplette brett så slipper du å tenke for mye på trucker, hjul osv. siden alt da passer sammen. Asfaltsurfer.com kan sjekkes ut, er nok mer hjelp å få der. Endret 25. juli 2009 av Romvesen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå