Gå til innhold

Bygg ingeniør fag som privatist etter bachelor i produktdesign

Trine80

Anbefalte innlegg

Hei,

Noen som har tatt eller tenker på å ta fag på bygg ingeniør studiet som privatist? Jeg har en Bachelor i produktdesign fra HiAk, men det er klin umuligå få jobb. I stedet for å ta en master i samme emne ønsker jeg å supplere Bacheloren min (hvor det er lagt mer vekt på det estetiske) med fag som går mer på det tekniske. Dak-fag, Autocad og konstruksjonsteknikker osv. Om noen har gått en lignende vei, så del gjerne din erfaring. Er helt rådløs her. Er det vanskelig å bli tatt opp som privatist til slike fag med en bachelor som jeg har? Jeg har ikke 2 og 3MX og 2FY fra Vgs. Men har hørt at dette ikke er et krav for å bli tatt opp som privatist. Noen andre som har tatt BA i produktdesign ved HiAk, som har råd/erfaringer?

Takk :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Er ikke 3MX og 2FY obligatorisk ved all ingeniørutdanning? Mulig jeg tar styggelig feil :p

Jeg og trodde det, men det er visst opp til hver enkelt skole å avgjøre om du får gå opp som privatist eller ikke. Var i kontakt med HiT, og de sa at det ikke var et krav i mitt tilfelle. Kanskje fordi jeg har en bachelor fra før som er litt relevant. Det kommer nok litt an på hvilke fag du skal ta og. Jeg er først og fremst interessert i DAK fag....lære autocad, 3d visualisering osv. Tror ikke matte og fysikk er så viktig da.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...