DireStraits Skrevet 21. juli 2009 Del Skrevet 21. juli 2009 Jeg var så heldig at jeg fikk et grafikkort med en venn. Det viste seg at kortet er så stort at det kommer i konflikt med strømkontakten som er bak på min DVD-brenner. Brenneren og det nye skjermkortet går akkurat klar når jeg ikke setter i strømkabelen. Jeg lurer derfor på hvor koblingene på på sata-brennerene er plassert? Hvis de er plassert lenger inn på midten av spilleren enn hva som er vanlig på ide-brennere, vil de ikke komme i konflikt med skjermkortet. Lenke til kommentar
Svenni212000 Skrevet 21. juli 2009 Del Skrevet 21. juli 2009 Har ikke SATA DVD±RW brenner selv, men fant noen bilder. Samsung SH-S223F Liteon IHAS122 Fant også noen bilder av Blu-ray spillere som viste samme oppsett. Jeg kan da bare konkludere med at dette er standard oppsett for SATA DVD±RW & Blu-ray spiller/brenner. Lenke til kommentar
CorporalClegg Skrevet 21. juli 2009 Del Skrevet 21. juli 2009 Antar det finnes vinklede strømkabler, det kan være et alternativ om du har noen ca 0,5cm å gå på. Let litt rundt så finner du sikker noe. Lenke til kommentar
DireStraits Skrevet 22. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 22. juli 2009 Takker for tilbakemeldingene. Det er bortimot ingen klaring, så tenker at jeg går for SATA siden det ser ut til å være en standard. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå