Leffernan Skrevet 21. juli 2009 Del Skrevet 21. juli 2009 Er denne til skole\film\serier\spilling(cs, wc3 o.l) eller er den ? Give me your two cents:) Lenke til kommentar
EivindS_ Skrevet 21. juli 2009 Del Skrevet 21. juli 2009 Du får mine to cents når du poster en link. Nei, jeg gidder ikke å søke opp laptopen Lenke til kommentar
Leffernan Skrevet 21. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 21. juli 2009 Her er den Beklager beklager beklager glemte selvfølgelig å ta med den Lenke til kommentar
EivindS_ Skrevet 21. juli 2009 Del Skrevet 21. juli 2009 Den vil passe veldig bra til ditt bruk. Burde muligens skaffe deg en ekstern HD siden 250gb går veldig fort tom når man skal ha filmer og serier på laptopen. Skjermkortet er ganske bra til den prisen, så cs og wc3 vil den klare veeldig lett. Lenke til kommentar
Leffernan Skrevet 21. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 21. juli 2009 Gravde frem litt info selv om skjermkortet, ser ut til å passe mitt behov utmerket da jeg kunne gjerne tenkt meg å spille noe på denne siden av 2008. Har den del eksterne hd's ligggende, så tror jeg bestiller nå mens den fortsatt er på lager! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå