Henrikenn Skrevet 23. juli 2009 Del Skrevet 23. juli 2009 Gjerne at hun har barbert et bilde av noe. Haha, nei, er vel best glatt, eller ei sånn lita stripe.. Lenke til kommentar
Bango Skrevet 23. juli 2009 Del Skrevet 23. juli 2009 Foretrekker en liten stripe. Lenke til kommentar
Gjest Sasha Grey Skrevet 25. juli 2009 Del Skrevet 25. juli 2009 Glatt er ut V er ut Stripe er ut Trimmet fin trekant over klitt og glatt barbert fra klitt og helt over på andre siden av Uranus. Sjekk ut Sasha Grey og hennes flotte "bush" Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 25. juli 2009 Del Skrevet 25. juli 2009 Glatt er best. Ingen protest! Lenke til kommentar
Kloever Skrevet 25. juli 2009 Del Skrevet 25. juli 2009 For mye hår skaper bare problemer, til og med før det blir upent. Bare tenk på når det klistrer seg. Trenger ikke å ta alt, da, men hold det ganske minimalt. "Frisyrer" er lol. Lenke til kommentar
C₈H₁₀N₄O₂ Skrevet 26. juli 2009 Del Skrevet 26. juli 2009 (endret) Fjern det. Bedre under oral sex. Heh... har ikke akkurat tenkt til å ha oralsex med det første;) Hah! Hørt den før. Praktiske undersøkelser av saken har vist at sjansene er store for at du raskt ombestemmer deg om omstendighetene skulle legge opp til det. Undersøkelser viser også at sjansene er tilsvarende store for at fyren egentlig gir beng i kjønssveisen din så lenge den ikke stikker eller sprer seg over et abnormt stort areal. Endret 26. juli 2009 av C₈H₁₀N₄O₂ Lenke til kommentar
Trollfjes Skrevet 26. juli 2009 Del Skrevet 26. juli 2009 Barber deg, det er veldig normalt. Jeg synes det er grusomt med hår nedentil. Lenke til kommentar
Jakke Skrevet 26. juli 2009 Del Skrevet 26. juli 2009 Glatt, men litt gjør vel ingenting, så fremst det ikke ser ut som Bob Marley som går på hendene. Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 26. juli 2009 Del Skrevet 26. juli 2009 Frisyre og frisyre. Det ser nå ut som det er nedentil. Lenke til kommentar
Touchdown Skrevet 26. juli 2009 Del Skrevet 26. juli 2009 En trimmet stripe eller trekant er heitest. Turns me on! Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 26. juli 2009 Del Skrevet 26. juli 2009 En trimmet stripe eller trekant er heitest. Turns me on! +1 Lenke til kommentar
Trollfjes Skrevet 26. juli 2009 Del Skrevet 26. juli 2009 Glatt er lettest, og det er noe alle trives med (untatt nogenlunde fetisj baserte greier). Lenke til kommentar
Trollfjes Skrevet 26. juli 2009 Del Skrevet 26. juli 2009 Det er vel nesten enstemmig i glatt. Lenke til kommentar
TheHawk Skrevet 26. juli 2009 Del Skrevet 26. juli 2009 Glatt er lettest, og det er noe alle trives med (untatt nogenlunde fetisj baserte greier). Tja, saken går jo på det at en jente kan jo ikke være glatt 110% av tiden. Litt hår går greit, men da snakker vi akkurat som andre nevner om at det finnes visse grenser Lenke til kommentar
Trollfjes Skrevet 26. juli 2009 Del Skrevet 26. juli 2009 Glatt er lettest, og det er noe alle trives med (untatt nogenlunde fetisj baserte greier). Tja, saken går jo på det at en jente kan jo ikke være glatt 110% av tiden. Litt hår går greit, men da snakker vi akkurat som andre nevner om at det finnes visse grenser Shave hver dag funker fett Lenke til kommentar
Gjest Guest_jente20_* Skrevet 26. juli 2009 Del Skrevet 26. juli 2009 Etter å ha lest denne tråden fikk jeg lyst til å gå ned å "fikse" litt Sitter å vurdere om jeg skal ha liten trimmet stripe ( som jeg synes er finest) eller om jeg skal ta alt... You deside ? Lenke til kommentar
Sirheadly Skrevet 26. juli 2009 Del Skrevet 26. juli 2009 Etter å ha lest denne tråden fikk jeg lyst til å gå ned å "fikse" litt Sitter å vurdere om jeg skal ha liten trimmet stripe ( som jeg synes er finest) eller om jeg skal ta alt... You deside ? trimma stripe i midten ca 2 cm fra klitten. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg