Luftbor Skrevet 27. juli 2009 Del Skrevet 27. juli 2009 Hei, jeg har aldri vært forelsket før, vet ikke hva slags legning jeg har. Er 15 og fyller 16 år dette året. Kan hende jeg har vært det, men ikke sån alle beskriver det. Nå henger jeg mest med jenter, og ikke gutter, så det er kanskje derfor? Hakke så mange guttevenner. Selfølgelig noen Hvordan er det å være forelsket? Ikke no forelskelse med første blikk nei, ikke at det gjør noe , men blir litt frustrert noen ganger. Uansett så kan jeg ikke tenke meg å kline med en jente får å si det sån, helst en gutt Finnes venner som har blitt forelsket i hverandre. Hvordan er det å være forelsket? Din førsteforelskelse og hvor gammel var du?? Som sagt av andre her. Du er bare 15/16, ingen hast. I ettertid har jeg sett at de forelskelsene jeg hadde da jeg var på din alder heller var hormonforelskelser. Så jeg vil heller råde deg til å ha det artig, gjøre det bra på skole, være med venner osv. Og skulle du føle press for å "forelske" deg fra omverden, hev nesen i været og vær trygg på den du er. Du vil allikevel kjenne det på kroppen når du blir forelsket. Den dagen du har følelser ovenfor en annen person som gjør at du vil ofre deg for den andre, og den andre vil ofre seg ovenfor deg; da har du gjensidig forelskelse. Når du føler at det er noe som mangler når du ikke sover ved siden av den andre, da er du forelsket. Den dagen du våkner opp med partneren på morgenkvisten og begge har morratryne og dere allikevel finner den andre ufattelig deilig og herlig, ja da er dere et gammelt ektepar Lenke til kommentar
M-Gard Skrevet 15. august 2009 Del Skrevet 15. august 2009 Første gangen jeg var jeg 15. Altså i år. Jeg var venn med en jente i noen måneder så ble det følelser innblandet. Deretter ble vi sammen i noen uker og så ble det slutt. For å si det sånn, jeg visste ikke hva jeg hadde før jeg mistet det. Med en gang det ble slutt kjønte jeg hvor foresket jeg var. Det var det mest jævlige jeg har opplevd i hele mitt liv. Dette skjedde i Mars, og jeg er fortsatt ikke over det. Bar jeg ser hun med noen andre, blir jeg utrolig sint inni meg. Og da jeg hørte hun hadde klint med en av vennene mine klikkqa det helt for meg. Håper virkelig å komme over det snart.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg