Gjest girlhere Skrevet 21. juli 2009 Del Skrevet 21. juli 2009 Hei, jeg har aldri vært forelsket før, vet ikke hva slags legning jeg har. Er 15 og fyller 16 år dette året. Kan hende jeg har vært det, men ikke sån alle beskriver det. Nå henger jeg mest med jenter, og ikke gutter, så det er kanskje derfor? Hakke så mange guttevenner. Selfølgelig noen Hvordan er det å være forelsket? Ikke no forelskelse med første blikk nei, ikke at det gjør noe , men blir litt frustrert noen ganger. Uansett så kan jeg ikke tenke meg å kline med en jente får å si det sån, helst en gutt Finnes venner som har blitt forelsket i hverandre. Hvordan er det å være forelsket? Din førsteforelskelse og hvor gammel var du?? Lenke til kommentar
Mats1988 Skrevet 21. juli 2009 Del Skrevet 21. juli 2009 Min første forelskelse var vel i tredjeklassen, men det gikk over før slutten av dagen. Men, det er ikke noe hast, du har vel kanskje ikke møtt den rette gutten, eller jenta for den del. Og følelsen? Hm, jeg går ivertfall stort sett å tenker på hva hun gjør, hvordan hun snakker og oppfører seg. Blir ofte litt ør når jeg snakker med henne, kanskje litt fomlete og klomsete. Men ikke nå lengre, siden jeg har vært ilag med denne jenta en stund. Bare vent, det kommer før du aner det Lenke til kommentar
Gjest Anonym^^, Skrevet 21. juli 2009 Del Skrevet 21. juli 2009 Velkommen i klubben da Lenke til kommentar
Gjest girlhere Skrevet 21. juli 2009 Del Skrevet 21. juli 2009 Velkommen i klubben da Jo takk. Er sant at de fleste mennesker er bifile? Lenke til kommentar
Mats1988 Skrevet 21. juli 2009 Del Skrevet 21. juli 2009 Går vel ikke an å svare på dette? Lenke til kommentar
Gjest girlhere Skrevet 21. juli 2009 Del Skrevet 21. juli 2009 Går vel ikke an å svare på dette? Nei. Har hørt det, men har ikke bevis. Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 21. juli 2009 Del Skrevet 21. juli 2009 Velkommen i klubben da Jo takk. Er sant at de fleste mennesker er bifile? Vel jeg har ikke lest noe om det selv men jeg har en kompis som er virkelig opptatt av homofili og bifili Han har nok lest en god del og jeg hører på hans nye oppdagelser og analyser vær deg på skolen xD Og utifra hva han har lest seg frem til er det en teori om at alle blir født som bifile men noen velger bort noe fordi vi blir oppdratt slik.. Jeg vet jo seff ikke om det er sant eller ei men det finnes det vel ikke en fasit på. Men jeg har selv oppdaget ganske mange bifile i det Norske samfunn. Lenke til kommentar
Gjest girlhere Skrevet 21. juli 2009 Del Skrevet 21. juli 2009 Velkommen i klubben da Jo takk. Er sant at de fleste mennesker er bifile? Vel jeg har ikke lest noe om det selv men jeg har en kompis som er virkelig opptatt av homofili og bifili Han har nok lest en god del og jeg hører på hans nye oppdagelser og analyser vær deg på skolen xD Og utifra hva han har lest seg frem til er det en teori om at alle blir født som bifile men noen velger bort noe fordi vi blir oppdratt slik.. Jeg vet jo seff ikke om det er sant eller ei men det finnes det vel ikke en fasit på. Men jeg har selv oppdaget ganske mange bifile i det Norske samfunn. Det var det jeg hadde hørt !! Merker at det blir veldig mange bifile. Har 3 venner som er det. En gutt, og 2 jenter. Det er bare de som jeg vet om. Husker at det var en jente i klassen som jeg tror var forelsket i meg (er jente selv). Det var oppførslen hennes. Det gikk over. Og vis ho var det så fikk ho aldri sagt det. Nå vet ikke jeg helt hva forelskelse er da Jeg har ikke vært det, men det er utrolig mange bifile ute i samfunnet. De dukker opp, sikkert mange som finner ut ettervert at de er hetro. Synes dere det er rart og ikke ha vært forelsket når du er 16 år?? Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 21. juli 2009 Del Skrevet 21. juli 2009 Du må også huske at det er ekstremt mange som prøver å skule ting som dette. Snakket senest med en jente igår som skulte det for alle hun kjente men hun snakket om det til folk hu ikke kjente Lenke til kommentar
Gjest girlhere Skrevet 22. juli 2009 Del Skrevet 22. juli 2009 16 år og har ikke vært forelsket før... Lenke til kommentar
WillyWanker Skrevet 23. juli 2009 Del Skrevet 23. juli 2009 blei forelsket i 2eller 3 klasse elns:P var forelsket over lengre tid, blei faktisk sammen med denne jenta, og det varte over et år, blei aldri noe klining eller noe sånt:p fekk et lite kyss eingang turte ikke mer sjøl:P men var veldig gøy. 20år nå mer forelska enn noen gang, fins ikke noe bedre enn å ver forelska å bli elska tilbake:) eg er gutt som elsker jenter faktisk:p Lenke til kommentar
Antatra Skrevet 23. juli 2009 Del Skrevet 23. juli 2009 (endret) Du er midt i puberteten, og det kan godt hende at dette bare er en del av den. Mange eksprimenterer litt, både med samme og motsatt kjønn. Kanskje finner du ut at du er bifil, eller kanskje det bare er en "fase" Ikke alltidm like lett å holde styr på alt når hormoner er med i spillet. Ta deg tid til å finne ut av hva du ønsker, og ta det videre derfra. Sjansen er stor for at det du føler og tror nå, ikke er gjeldende om noen år. Endret 23. juli 2009 av CK_ Lenke til kommentar
Gjest Gjest Skrevet 23. juli 2009 Del Skrevet 23. juli 2009 19 gutt, aldri vært forelsket. Lenke til kommentar
Daily-Drifter Skrevet 23. juli 2009 Del Skrevet 23. juli 2009 vært det mange ganger, er 23 Lenke til kommentar
Wrasko Skrevet 23. juli 2009 Del Skrevet 23. juli 2009 Hei. Jeg ville ikke tenkt stort over det med forelskelse for din del. Du er ung, og mange blir ikke forelsket uten videre. Jeg var vel 17-18 før jeg ble skikkelig forelsket for første gang selv. Betyr bare at du ikke har møtt noen som "trigger" deg enda Lenke til kommentar
Daily-Drifter Skrevet 23. juli 2009 Del Skrevet 23. juli 2009 alt med pupper og innovertiss trigger meg da så... Lenke til kommentar
Wrasko Skrevet 23. juli 2009 Del Skrevet 23. juli 2009 alt med pupper og innovertiss trigger meg da så... Mr Levin, jeg snakket ikke til deg, henvendte meg til trådstarter Lenke til kommentar
Daily-Drifter Skrevet 23. juli 2009 Del Skrevet 23. juli 2009 lol jeg skjønte det da, frista bare å svare... Lenke til kommentar
Gjest member-101642 Skrevet 23. juli 2009 Del Skrevet 23. juli 2009 (endret) Tråder som denne er gjengangere her på forumet. Håpet er ikke ut selv om man er femten år og ikke er forelsket. Livet ditt er forhåpentligvis ennå ungt, så mye kan skje. Å være forelsket er en av de beste og verste følelsene som finnes. Selv hadde jeg min første skikkelige da jeg var seksten. Den brukte jeg en lang stund på å bli ferdig med. Før det var det bare små som gikk over like fort som de kom. Endret 23. juli 2009 av member-101642 Lenke til kommentar
Penthaligon Skrevet 25. juli 2009 Del Skrevet 25. juli 2009 (endret) - Endret 15. mars 2015 av Penthaligon Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg