Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Jeg kommer aldri

Frokna_

Anbefalte innlegg

Jeg har forresten aldri kommet med vaginal orgasme før.

Hvordan blir du stimlert når dere har sex?

Hvis det kun er vaginalt så er det ikke uvanlig at orgasmen uteblir.

Det er ikke så alt for mange kvinner som kommer ved kun vaginal stimulanse.

Det er selfølgelig enkelte stillinger som gjør ting litt lettere, men her må du da bare lære deg selv å kjenne.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 2 måneder senere...
Jeg har samme problem som trådstarter. Uansett hva som gjøres, så kommer jeg aldri når jeg har sex. Mitt problem er derimot ikke at det er vanskelig for meg, jeg har godtatt det, men det er vanskelig for den jeg har sex med. Ved flere anledninger så har det ødelagt stemninga fordi fyren så veldig gjerne vil få meg til å komme, og tror det er han som gjør noe galt når det ikke skjer. Jeg prøver såklart å forklare at det er mitt problem, og at det ikke er han som gjør noe feil, og at jeg absolutt liker å ha sex likevel, men det ser ikke ut til å trenge inn. Noen som har noen tips til hvordan jeg kan takle det uten at stemninga skal bli ødelagt?

Jeg har det samme problemet, og har prøvd det meste. Men jeg klarer ikke å akspetere at jeg ikke klare å få orgasme, så jeg blir lei meg og skuffet av meg selv. (Jeg klarer ikke en gang å få en orgasme selv alene.) Hvordan klarte du å akseptere det med deg selv?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...