Sledge Skrevet 12. mai 2003 Del Skrevet 12. mai 2003 Hei, min nye PC blir trolig: Antec Miditower m/vindu, Metallic Grey Enermax whisper PS Asus A7N8X Deluxe/GD hovedkort Athlon XP2800+ ++ Hvilken kjøler/vifte løsning bør jeg gå for hvis jeg ønsker minst mulig støy? Jeg har ikke tenkt å overklokke, ønsker ikke en tungvekter av en kjøler (ref Zalman), og vannavkjøling står jeg over nå. Sledge Lenke til kommentar
mobil_brukeren Skrevet 12. mai 2003 Del Skrevet 12. mai 2003 hvsi du du vil ha en stille gående pc burde du kjøpe en spennings regulator til viftene dine koster mellom 200 300 kr da kan du stille på hastig heten til viftene. Hvis jeg var deg ville jeg ikke kjøpt meg Antec det er et råttent tower. du får et mye bedre tower for sammen prisen! Lenke til kommentar
Sledge Skrevet 13. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 13. mai 2003 hvsi du du vil ha en stille gående pc burde du kjøpe en spennings regulator til viftene dine koster mellom 200 300 kr da kan du stille på hastig heten til viftene. Hvis jeg var deg ville jeg ikke kjøpt meg Antec det er et råttent tower. du får et mye bedre tower for sammen prisen! Tenkte å prøve Thermaltake CPU-kjøler, "Volcano 11" så får jeg med regulator, fikk jo bra score hos overklokking.no også. Er kabinettet så dårlig? Jeg vil ha USB 2.0 og Firewire utgang i front, og da var det ikke så mange å velge i. Er Chieftec også råttent? Trodde de kom fra samme produsent... Sledge Lenke til kommentar
Mister-JG Skrevet 13. mai 2003 Del Skrevet 13. mai 2003 du kan jo kjøpe deg en slik som dette Enermax Viftestyring, 2 vifter m/status display + 1394/USB/Lyd finnes både hos Komplett og PCutstyr! jeg har iallefall bestillt en nå.. Lenke til kommentar
mobil_brukeren Skrevet 13. mai 2003 Del Skrevet 13. mai 2003 Det jeg vet er at jeg vet om fler som har kjøpt antec og er misfornøyd. Chieftec er et bra kabinett har selv tenkt til å bestille Chieftec matrix. Lenke til kommentar
overLoad Skrevet 13. mai 2003 Del Skrevet 13. mai 2003 Hei, min nye PC blir trolig: Antec Miditower m/vindu, Metallic Grey Enermax whisper PS Asus A7N8X Deluxe/GD hovedkort Athlon XP2800+ ++ Hvilken kjøler/vifte løsning bør jeg gå for hvis jeg ønsker minst mulig støy? Jeg har ikke tenkt å overklokke, ønsker ikke en tungvekter av en kjøler (ref Zalman), og vannavkjøling står jeg over nå. Sledge Er det noen grunn til du ikke ønsker Zalman? Funker jo utmerket. Bruker selv på min Athlon XP. Selv om den er litt tung så er det ingen problemer med å innstallere. Det klarte beste valget. Lenke til kommentar
brune-ha Skrevet 13. mai 2003 Del Skrevet 13. mai 2003 Tenkte å prøve Thermaltake CPU-kjøler, "Volcano 11" så får jeg med regulator, fikk jo bra score hos overklokking.no også.Sledge Fikk mer kritikk av ocshoot.no Der var ikke utsende 100% av karakteren :wink: Lenke til kommentar
Gabriel_X Skrevet 13. mai 2003 Del Skrevet 13. mai 2003 Det jeg vet er at jeg vet om fler som har kjøpt antec og er misfornøyd. Chieftec er et bra kabinett har selv tenkt til å bestille Chieftec matrix. Du er tydeligvis ikke klar over at Antec og Chieftec lages av samme fabrikant og har stort sett samme løsninger inni... Med andre ord så er det liten forskjell mellom disse. Du kan jo ta en titt her: Antec: http://www.microplex.no/rubweb/php/rd.php?...000AMG&toc=3010 Chieftec: http://www.microplex.no/rubweb/php/rd.php?...X01SLD&toc=3030 Lenke til kommentar
Skreeth Skrevet 13. mai 2003 Del Skrevet 13. mai 2003 Hva me antec LANboy som nettopp kom inn på www.microplex.no Det va jo ganske stilig og har fått bra kritikk Lenke til kommentar
mobil_brukeren Skrevet 13. mai 2003 Del Skrevet 13. mai 2003 Det jeg sier at jeg vet om mage som har det og sier de er misfonøyd med det og da tar jeg det som et dårlig kab! Lenke til kommentar
brune-ha Skrevet 13. mai 2003 Del Skrevet 13. mai 2003 Hva me antec LANboy som nettopp kom inn på www.microplex.no Det va jo ganske stilig og har fått bra kritikk Var utrolig stygt... Det eneste positive er at de prøver ut nye ting, men dessverre kan det, da se helt ****** ut Som det i detta tilfellet gjorde :wink: Lenke til kommentar
Gabriel_X Skrevet 13. mai 2003 Del Skrevet 13. mai 2003 Det jeg sier at jeg vet om mage som har det og sier de er misfonøyd med det og da tar jeg det som et dårlig kab! Okay, men vær klar over at du da sannsynligvis blir like misfornøyd med ditt Chieftec Matrix siden det er samme løsninger i de to kabinettene, til og med 'klipsene' til å feste vifter med er nøyaktig de samme. Selv har jeg Chieftec Dragon og er storfornøyd. Lenke til kommentar
Patience Skrevet 13. mai 2003 Del Skrevet 13. mai 2003 hvsi du du vil ha en stille gående pc burde du kjøpe en spennings regulator til viftene dine koster mellom 200 300 kr da kan du stille på hastig heten til viftene. Hvis jeg var deg ville jeg ikke kjøpt meg Antec det er et råttent tower. du får et mye bedre tower for sammen prisen! Ærlig talt nå babler du bull :/ Har Antec her og det er et tungt, solid og meget godt tårn. Går du tårnet i sømmene vil du fort oppdage at det er et pent stykke maskinering. Delene passer som hånd i hanske med hverandre. Et nydelig tårn å bygge pc i. En slik påstand bør du overlate til de som faktisk har erfaring med tårnet. Lenke til kommentar
DraZeN Skrevet 13. mai 2003 Del Skrevet 13. mai 2003 Skal si deg at Antec lanboy er jævli fet! Kanskje ikke den feteste fronten men stilig er det! Så er det vi som liker kabbiser med ferdig vindu slik at man slipper å gjøre dette selv slik at det kan ende opp helt forjævlig! Lenke til kommentar
Patience Skrevet 13. mai 2003 Del Skrevet 13. mai 2003 Det jeg vet er at jeg vet om fler som har kjøpt antec og er misfornøyd.Chieftec er et bra kabinett har selv tenkt til å bestille Chieftec matrix. Chiftec og Antec er samme tårnet. Begge produseres på en 2-part fabrikk over samme lest. Er du ikke fornøyd med deg selv - trenger det ikke å bety at det er noe galt med din søster? Lenke til kommentar
Patience Skrevet 13. mai 2003 Del Skrevet 13. mai 2003 Det jeg sier at jeg vet om mage som har det og sier de er misfonøyd med det og da tar jeg det som et dårlig kab! Supert! Enda en som lever på andres erfaringer :/ Nå får du høre mange som faktisk digger det tårnet. Forandret du mening nå? :/ Lenke til kommentar
mobil_brukeren Skrevet 13. mai 2003 Del Skrevet 13. mai 2003 Hakkke noe i mot at du kjøper det jeg bare sa det jeg for å kansje hjelpe deg men det er bare min mening så du trenger ikke bevise for meg at det er et bra kab når jeg sier at det er et dårlig kab! jeg mener hva jeg mener og du mener hva du mener! Lenke til kommentar
Skreeth Skrevet 13. mai 2003 Del Skrevet 13. mai 2003 Hva me antec LANboy som nettopp kom inn på www.microplex.no Det va jo ganske stilig og har fått bra kritikk Var utrolig stygt... Det eneste positive er at de prøver ut nye ting, men dessverre kan det, da se helt ****** ut Som det i detta tilfellet gjorde :wink: Vakke det mest vakreste jeg har sett heller men det var jo greit og utseende ekke alt hvis det er det lurer jeg koffor folk kjøper chieftec eller antec kabbinett i det hele tatt .. ikke det at mitt IN-win tower er noe for det er sikkert det søggeste av dem alle men folk har jo hver sin smak Lenke til kommentar
Sledge Skrevet 13. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 13. mai 2003 Ettersom ingen har kommet med noen argumenter om hvorfor Antec er dårlig så går jeg for dette kabinettet. Tror jeg bestiller Antec PS også med blå LEDs: http://www.overklokking.no/annet/antec_pv_...000/index4.html Kult! Sledge Lenke til kommentar
Patience Skrevet 13. mai 2003 Del Skrevet 13. mai 2003 Ettersom ingen har kommet med noen argumenter om hvorfor Antec er dårlig så går jeg for dette kabinettet. Tror jeg bestiller Antec PS også med blå LEDs: http://www.overklokking.no/annet/antec_pv_...000/index4.html Kult! Sledge Du blir fornøyd! Når en kravstor faen som meg er såpass fornøyd - så blir du sikkert fornøyd du også Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå