Nylon Skrevet 21. juli 2009 Del Skrevet 21. juli 2009 Hei, har tidligere sett presentasjoner av bilder som en slags lysbildefremvisning hvor musikk spilles i bakgrunnen. Leter etter et slikt program, gjerne med kreative overføringer mellom hvert bilde. Noen som skjønner hva jeg mener, og vet om et slikt program jeg kan laste ned gratis? Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 21. juli 2009 Del Skrevet 21. juli 2009 Fast Stone Image Viewer kan gjere dette. Naviger til mappa som inneheld bileta i programmet, og trykk S. http://faststone.org/ Lenke til kommentar
Nylon Skrevet 21. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 21. juli 2009 (endret) Ser ut som et solid program, men jeg trenger å få kunne lagret en presentasjon. Tenkte å lage en bursdagsgave til dama med bilder av oss og ting vi har opplevd. Derfor må jeg få lagret denne presentasjonen slik at jeg kan brenne den over på en cd slik at hun kan se den på sin pc. Var kanskje litt rask på avtrekkeren, dette går med faststone? Skal sjekke det ut grundigere. Endret 21. juli 2009 av Nylon Lenke til kommentar
Ayb Skrevet 21. juli 2009 Del Skrevet 21. juli 2009 (endret) Kan jo bruke Power Point. Edit: Ellers kan du vel lage det i Movie Maker eller noe, og lagre som video. Da trenger hun ikke noe program for å spille det av. Endret 21. juli 2009 av GW Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 21. juli 2009 Del Skrevet 21. juli 2009 Var kanskje litt rask på avtrekkeren, dette går med faststone? Skal sjekke det ut grundigere.Ser ut som det går an å lage ei køyrbar fil (.exe) frå Image Viewer. Vel Create --> Slideshow builder (Alt + S). Har ikkje testa dette sjølv. Edit: Ellers kan du vel lage det i Movie Maker eller noe, og lagre som video. Da trenger hun ikke noe program for å spille det av.WMM kan brukast, men det finst og eigne program for å lage slideshow og lagre som videofiler, t.d. Microsoft Photo Story. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå