enden Skrevet 21. juli 2009 Del Skrevet 21. juli 2009 For noen år siden hadde alle bensinstasjoner og jernvarehandler med respekt for seg selv en mini tønnegrill til salgs. Nå trenger jeg en, og det senest i morgen. Det virker som om tønnegrillen har blitt erstattet av bøttegrillen, men denne blir litt for liten for meg. Er det noen som vet om og eventuelt hvor man får tak i tønnegriller? Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 21. juli 2009 Del Skrevet 21. juli 2009 Aftenposten hadde en sak om dette seinest i dag http://oslopuls.aftenposten.no/aktivitet_f...ticle235686.ece Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 21. juli 2009 Del Skrevet 21. juli 2009 Du var vel ikke på admingrillen tidligere i sommer på søndagen, der hadde Cyclo med seg en liten sak fra Smartclub. Her er et bilde av den: http://www.aye-aye.no/product_info.php?cPa...cam8bslcnal4ef0 Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 21. juli 2009 Del Skrevet 21. juli 2009 http://www.europris.no/ Side 4-5 i katalogen, til 199,- Kjøpte den for en mnd. siden og er meget fornøyd Ikke bruk vanlig kull men slike runde briketter. Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 21. juli 2009 Del Skrevet 21. juli 2009 Aftenposten hadde en sak om dette seinest i dag Den fjerde der er den jeg snakker om. Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 21. juli 2009 Del Skrevet 21. juli 2009 Kan også grilles med lokk om bare en grillflate benyttes. Men altfor kort avstand fra kull til grillflate – nesten som en engangsgrill. Maten blir fort svidd. Bare tull, disse kan ikke bruke den, funker fett i riktige hender. Lenke til kommentar
enden Skrevet 21. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 21. juli 2009 Genialt - moderatortråden om grilling Leste faktisk nettopp Europris-reklamen, så jeg svinger oppom der i morgen og håper de har den inne. Gassgrillen frister egentlig litt den også, så det blir hard kamp Ferien er reddet! Lenke til kommentar
enden Skrevet 21. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 21. juli 2009 C-C-C-COMBOBREAKER! Sorry, måtte bare. S-S-S-S-Slettet Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 21. juli 2009 Del Skrevet 21. juli 2009 Det eneste viktige Cyclo gav et tips om er at første gang du bruker den bør den stå på et så flatt underlag som mulig, for den vrir seg av varmen. Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 22. juli 2009 Del Skrevet 22. juli 2009 Genial grill, man kan ha mer kull på den ene siden og mindre på andre. Eller grille kun på den en siden hvis man er to eller tre stk. Et lite minus er lufteholene på begge sider, har en liten tendens til å slippe ut (litt) aske når de er åpne. Lett å tømme med en plastbeger.(kald) Så, det er ikke grillen som gjør deg til mester men du som gjør grillen til et genialt redskap Lenke til kommentar
Ciryaher Skrevet 22. juli 2009 Del Skrevet 22. juli 2009 Hvis Europris er tomme har Jula også en slik inne. Beste grillen som finnes Lenke til kommentar
enden Skrevet 22. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 22. juli 2009 Jeg fant ikke på Jula. Er på vei til Europris for å se om det blir tønne eller gass nå. Heller litt for tønne selv om gass er renere og enklere. Jeg er litt skeptisk til gass grunnet den lille patronen. Den skal jo helst holde noen ganger før jeg må fylle på. Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 22. juli 2009 Del Skrevet 22. juli 2009 Grill med gass er ikke grill! Jeg siterer Tommy fra Tommy og Tigern: ".. og den gode viltsmaken av tennveske." Lenke til kommentar
enden Skrevet 22. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 22. juli 2009 Grill med gass er ikke grill! Jeg siterer Tommy fra Tommy og Tigern: ".. og den gode viltsmaken av tennveske." Joa, enig der. Gass er derimot veldig praktisk. Det ble uansett tønnegrill Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå