Gå til innhold

Get brebånd spørsmål

Anbefalte innlegg

Først lurer jeg på om man trenger kabeltv fra GET for å kunne ha de som bredbåndsleverandør?

Jeg bestilte GET brebånd og fikk gjør det selv pakken på døra. Jeg som bare har vært innom NGT og Start som bredbåndsleverandører, finner nå ut at GET bare leverer bredbånd gjennom tv uttaket. Vi får også et modem med ÈN ethernet utgang. Vi som har flere pc'er i huset, blir nødt til å kjøpe en ruter i tillegg. En switch fungerer ikke grunnet at abonnementet jeg har valgt (LARGE) bare medfølger èn ip adresse. Dette blir ekstra utgifter jeg ikke hadde regnet med :S

Endret av 2die4
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Først lurer jeg på om man trenger kabeltv fra GET for å kunne ha de som bredbåndsleverandør?

Ja, det må du.

Vi får også et modem med ÈN ethernet utgang. Vi som har flere pc'er i huset, blir nødt til å kjøpe en ruter i tillegg. En switch fungerer ikke grunnet at abonnementet jeg har valgt (LARGE) bare medfølger èn ip adresse.

Det stemmer at du må ha router i tillegg. Det er mange internettleverandører som ikke leverer modem med router. Det finnes greie routere på markedet til 4-500 kr.

Lenke til kommentar

Du trenger ikke TV fra GET om du kun skal ha internett.

Noen selgere truer med å si at GET ikke vil bygge ut bedre sentraler eller forsterke signalene osv.

Dette er bare tull og tøys!

Man trenger IKKE tv fra GET om man KUN skal ha internett. Visa, Versa.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...