tempozzz Skrevet 21. juli 2009 Del Skrevet 21. juli 2009 Jeg har formatert bærbar maskinen min, den hadde vista før, jeg la nå inn xp på den for å prøve det. Formateringen gikk bra, men vet ikke hvordan jeg skal komme meg på internett. Jeg stakk nettverkskabelen i maskinen i håp om at det skulle være så enkelt, men det kommer bare opp at siden kan ikke vises. Hva må jeg gjøre for å komme meg på internett? Lenke til kommentar
hov55 Skrevet 21. juli 2009 Del Skrevet 21. juli 2009 Du må rett og slett laste ned drivere til maskinen din vanligvis pleier man og skaffe dem før man reinstalerer hvis du forteller hvilken maskin det er snakk om blir det enklere og hjelpe deg med det Lenke til kommentar
tempozzz Skrevet 21. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 21. juli 2009 Det er en HP pavilion dv6000 Lenke til kommentar
zorlog Skrevet 21. juli 2009 Del Skrevet 21. juli 2009 så bra du sier hele navnet på den da for det finnes ikke 999 versjoner av dv6xxx www.hp.no skriv in produkt nr som står under pc Lenke til kommentar
tempozzz Skrevet 22. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 22. juli 2009 Det er en dv6525eo Nå har jeg lagt inn noen drivere, med det var 2 stk som ikke ville bli installert. Dem het: 1. Programvare - Internett-tilgang, HP Update and HP Software Update - Critical Security Update 2. Programvare - Løsninger, LightScribe Host Software Jeg kommer meg fortsatt ikke på internett. Hva gjør jeg nå? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t8fn5F Skrevet 22. juli 2009 Del Skrevet 22. juli 2009 Hent driverne til nettkortet ditt... Lenke til kommentar
Need Help Skrevet 25. juli 2009 Del Skrevet 25. juli 2009 Finn ut hvordan nettverkskort du har, så søker du etter nettverkskortet på hp sine sider. f.eks. "navnet på nettverkskortet ditt + drivere". Du kan finne ut hvilket nettverkskort ved å gjøre følgende: kontrollpanel-> nettverkstilkoblinger -> høyre klikk på lokal tilkobling-> egenskaper. øverst står det hvordan nettverkskort du har. Håper det gjør det selv om du ikke har driveren innstalert, dette vet jeg ikke. Men du kjører LAN sant? altså med kabel, ikke trådløst? Selv om du har bærbarpc har du prøvd å putte inn nettverksledning? Lenke til kommentar
tempozzz Skrevet 26. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 26. juli 2009 Jepp jeg kjører med kabel, rett in i pc`n Skal prøve det du sa i morgen så får vi se Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå