AnaXyd Skrevet 21. juli 2009 Del Skrevet 21. juli 2009 Heisann! Skulle til å ta ut DVD'en som stod i min PS3 idag, men den kommer ikke ut! Jeg trykker på eject knappen, hører noen lyder, og det kommer ingen DVD ut. Høres ut som den prøver å løse den ut, men stanger eller noe, og setter DVD'en inn i drevet sitt igjen. Hva i svarte kan jeg gjøre for å få ut DVD'en? Jeg har behandlet min PS3 som mitt eget barn, så den er pent behandlet. Lenke til kommentar
VD Skrevet 21. juli 2009 Del Skrevet 21. juli 2009 Bare en tanke. Men du er sikker på at det er en dvd i spilleren? Samme lydene kommer enten det er en dvd i eller ikke. Prøv å stapp i en annen dvd og sjekk =) Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 21. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 21. juli 2009 Det er jeg helt sikker på, for det går ikke å kjør eject uten et medium inne i PS3en.. Lenke til kommentar
viuldriftking Skrevet 21. juli 2009 Del Skrevet 21. juli 2009 kanskje dette kan hjelpe: http://answers.yahoo.com/question/index?qi...06214924AA3mUxa Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 21. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 21. juli 2009 Takk for linken! Når jeg skulle til å gjøre en av triksene som stod dere inne, så testet jeg bare å trykke en vanlig gang først, og da funka det faktisk! Merkverdig problem, men da veit jeg hva jeg skal gjøre neste gang det hoper seg opp! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå