Knut_40 Skrevet 12. mai 2003 Del Skrevet 12. mai 2003 Hei alle sammen, jeg heter altså Knut og er 40 år og har akkurat registrert meg på hardware.no. men altså, jeg er akkurat fått min doktor grad i psyhkologi og kirurgi og bruker kun pc'ene på jobben, men vurderer nå å kjøpe en hjemme pc, jeg lurer altså på om noen som kan anbefale meg en ny pc? Lenke til kommentar
Murty Skrevet 12. mai 2003 Del Skrevet 12. mai 2003 Ville så absolutt anbefale den nye 286`en på markedet.. Den er bare sinnsykt rå og sinnsykt rask.. Med den kan du opperere mennesker kun ved hjelp av tastaturet.. Den er FLOTT::.... Sats på den du! Lenke til kommentar
arve49år Skrevet 12. mai 2003 Del Skrevet 12. mai 2003 Ja.. rektig.. har hørt en del om den... Hører den har fått mus også?`stemmer dette?.. i tillfelle ville dette vært en stor revolusjon Lenke til kommentar
Knut_40 Skrevet 12. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 12. mai 2003 Kan dere være så snille og gi meg et seriøst svar! hittil er det blitt bare tull. tilogmed jeg forstod at innlegget fra murty er tull! men altså hva slags PC burde jeg kjøpe? Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 12. mai 2003 Del Skrevet 12. mai 2003 Regel en er at du ikke kjøper fra for eks Expert ol, men heller satser på noe fra for eks Psdata.no eller Komplett.no pga pris osv. Hva tenker du på å bruke maskinen til? Advarsel: Diskusjoner skal være saklige. Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 12. mai 2003 Del Skrevet 12. mai 2003 Siden alle dere tre første sitter på samme ip, så trenger dere vel ikke å bruke forumet for å tulle. useriøshet vil bli slått ned på, så skjerp dere! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg