Irritertgjest Skrevet 21. juli 2009 Del Skrevet 21. juli 2009 Tittelen sier det meste, rett og slett. Ikke ta mat, leilighet o.l. med i beregningen. Kun det å studere i seg selv - ved UIO f.eks. Ta med bøker Lenke til kommentar
Gendarmerie Skrevet 21. juli 2009 Del Skrevet 21. juli 2009 Det er gratis å studere ved norske universiteter. Man må betale en semesteravgift (jeg vet ikke hva denne er for UIO) ved begynnelsen av hvert semester. Bøker avhenger også av hva du studerer og om du kjøper nytt eller brukt. Lenke til kommentar
bjelleklang Skrevet 21. juli 2009 Del Skrevet 21. juli 2009 Tror semesteravgiften er på 550 kr eller noe. Du kan kutte den enda lavere hvis du ikke vil støtte bestemte foreninger. Lenke til kommentar
Trashyman Skrevet 21. juli 2009 Del Skrevet 21. juli 2009 Semesteravgiften er en liten sum, som jeg ikke husker i farten. Det er hvertfall ikke mer enn 500,- Bøkene derimot, vil nok koste litt penger - hvis du kjøper alt nytt. Tror jeg brukte rundt 2000,- på bøker første semester. Lenke til kommentar
bjelleklang Skrevet 21. juli 2009 Del Skrevet 21. juli 2009 Den er på 540 kr. SEMAVG Semesteravgift til SiO 410,00 SAIH Studentenes og akademikernes internasjonale hjelpef 30,00 KOPIAVG Kopiavgift (studieprogramavhengig) 100,00 Sum: 540,00 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå