Gå til innhold

formatert og trenger drivere

Anbefalte innlegg

Jeg har formatert pcen min og har et problem med driver til moderkort, også hvis det er noe annet som trenger drivere enn skjermkortet.

Jeg kjøpte pcen på lefdal og fikk ikke med noen cder med drivere på, så jeg lurer på om noen kan hjelpe meg?

Jeg veit ikke helt hva slags skjermkort jeg har så noen må si meg hvordan jeg finner det ut også, hvis det ikke er et program der ute som finner driver til det du trenger på pcen, bare hvis alt var så lett :/

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Anbefaler å betale en liten sum for å bruke driveragent.com..

Denne siden har jeg brukt i ca 3 år, og er meget godt fornøyd. Den finner selv ut hvilken drivere som trengs og har alle mulige drivere du kan laste ned. Du får opp en lang liste med alle maskinkomponenter du har og om de trenger drivere eller kanskje oppdatere drivere.. Kan brukes hvilken som helst maskin. Du får brukernavn og passord.

:thumbup:

Lenke til kommentar
Jeg kjøpte pcen på lefdal og fikk ikke med noen cder med drivere på, så jeg lurer på om noen kan hjelpe meg?

Drivere er avhengig av både hardware og versjon av operativsystem. Her mangler all informasjon som kunne gi oss muligheter til å hjelpe deg.

Men hvis du vet navn og modell på maskinen samt hvilket operativsystem du bruker kan du gå på produsentens hjemmeside og finne drivere der.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...