Majin Skrevet 21. juli 2009 Del Skrevet 21. juli 2009 hei, begynner å bli lei itunes nå med alle de småtingene som irriterer meg. så lurer på om noen vet om et annet progra som kan brukes? et hvor man slipper å ha all musikken man legger inn lagret på dataen for å slippe at ipoden sletter det. et hvor jeg bare kan enkelt dra lyd/bilder/filmer filer in på den uten å måtte legge deinn i biblotek og synkronisere. eller noen som vet hvordan man kan hindre itunes i å gjøre alle de små dritt tingene som gjør programmet ubrukelig. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 21. juli 2009 Del Skrevet 21. juli 2009 mener du avspillingsprogram til data? isåfall songbird Mener du synkroniseringsprogram til ipod? isåfall sharepod Lenke til kommentar
thadon Skrevet 21. juli 2009 Del Skrevet 21. juli 2009 Mener du synkroniseringsprogram til ipod? isåfall sharepod Skal vi gifte oss? Det programmet er AKKURAT hva jeg trenger for å (ENDELIG YESSS FRIHET) slippe løs fra drittunes tyraniet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå