oyztain Skrevet 23. januar 2002 Del Skrevet 23. januar 2002 hei sitter og sliter med eit 56k modem, og kjører win2000. Har ikkje nokon av service packane, for desse er jo sinnsjukt store. Nokon her som veit kor eg kan få tak i dei (på cd) ? takker for alle svar. mvh Øystein Staveland Lenke til kommentar
Spirograf Skrevet 23. januar 2002 Del Skrevet 23. januar 2002 Vil tro at hvis du ringer Microsoft Norge og spør pent (samt oppgir produktnøkkelen din :smile:) så kan nok sikkert de hjelpe deg Lenke til kommentar
kindings Skrevet 23. januar 2002 Del Skrevet 23. januar 2002 Før solgte MS disse cd'ene fra hjemmesiden sin, er ikke sikker på om de gjør det nå lengre. http://www.microsoft.no har nok info om dette. Det billigste for deg er å få noen som har en rask forbindelse til å laste ned + brenne på en cd for deg. Lenke til kommentar
oyztain Skrevet 24. januar 2002 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2002 var på download.com. her kunne eg laste ned service pack 2, på 10 mb. SP1 var ikkje å finne der, men SP2 skulle visst innehalde SP1 og alle feilrettingar også!!.. stemmer dette at SP1 tar ca 100mb, og SP1 OG 2 tar 10mb??!?!!... håper på svar Lenke til kommentar
ledley Skrevet 24. januar 2002 Del Skrevet 24. januar 2002 Dei ligg på Microsoft sine sider, der kan ein lasta ned både SP1 og SP2. Lenke til kommentar
ledley Skrevet 24. januar 2002 Del Skrevet 24. januar 2002 Adressa er: http://www.microsoft.com/windows2000/downl...cks/default.asp Der kan ein i alle fall bestille dei på CD... men skal jo ha bra connection for å laste ned. og du var jo primært interessert i CD-versjon MVH ledley [ Denne Melding var redigert av: ledley på 2002-01-24 12:43 ] Lenke til kommentar
dreamer Skrevet 24. januar 2002 Del Skrevet 24. januar 2002 SP2 tar i alle fall 101 MB Lenke til kommentar
bertie Skrevet 24. januar 2002 Del Skrevet 24. januar 2002 en kamerat av meg abonnerer på pc-pro (tror jeg det var) engelsk versjon. Dette er jo et bra pc-blad, men jeg veit ikke om man kan kjøpe det på narvesen eller noe? uansett, får du tak i det, så ligger hvertfall Service Pack 2 der. Hvis ikke, så er det vel ikke ulovlig å få brent en service pack hos en eller annen? Det er jo tross alt gratis med SP. bertie Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå