Ap. Syvertsen Skrevet 10. oktober 2001 Del Skrevet 10. oktober 2001 Kjører WinXP(beste windows noensinne) og har en Pioneer DVD16xCD40x og en Plextor16x brenner. Pc'en min funket perfekt inntill jeg innstalerte brenneren og nå går det ikke ann å lese cd'er o.l. Hvis jeg dobbel-klikker på cd-rom/brenner kommer opp meldinga: "please insert a disk into drive F:/G:" sinnsykt irriterende å måtte boote i win98SE forå kunne lese cd'er Noen forslag/løsninger?? Lenke til kommentar
Novec Skrevet 16. oktober 2001 Del Skrevet 16. oktober 2001 Kan være at ASPI-layer er fucka på grunn av noen Adaptec-greier. Har ikke noen link, men jeg kan maile deg driverne. Lenke til kommentar
M4cr0s Skrevet 16. oktober 2001 Del Skrevet 16. oktober 2001 Hmmz.. Jeg har samma DVD-rom som deg. (Pioneer 106s I presume?) Den funker aldeles strålande i alle WinOS enn XP, dvs, den funker i XP oxo, men oppfører seg rart innimellom. Omtrent samma feil som du beskriver. Etter lengre tids oppetid i XP, installasjoner osv osv, så vil den ikke lese skikkelig. Må en restart til, så er alt bra. Irriterende i allfall... Veit noen andre noe mer om dette? Lenke til kommentar
Bugaloo Skrevet 23. oktober 2001 Del Skrevet 23. oktober 2001 La inn feil Via 4in1 drivere en gang og da trodde cdromen og brennern at de var scsi enheter og da fikk jeg den feilmeldinga Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå