de_icer Skrevet 12. mai 2003 Del Skrevet 12. mai 2003 Noen som har peiling på hvor stor HDD bios på denne takler, har bare 6Gb, og vil gjerne ha så stor som mulig. Har prøvd Compaq/HP's supportsider, men blir ikke noe klokere. Lenke til kommentar
ekren Skrevet 12. mai 2003 Del Skrevet 12. mai 2003 Har sett maskinen med 30 GB, tror ikke det er noe problem med 60 gb heller, evnt. må du oppdatere bios. Såpass ny maskin at det garantert ikke er noe problem! Lenke til kommentar
^MonEy^ Skrevet 13. mai 2003 Del Skrevet 13. mai 2003 40 GB er Max.... Maskinen er så absolutt ikke ny. Den har vært på markedet en stund nå, det er iallefall ganske vanskelig å finne en Armada med garanti, når høsten kommer.! Lenke til kommentar
covah Skrevet 13. mai 2003 Del Skrevet 13. mai 2003 Tror bios'en bare støtter 32GB disker, men det er lett å komme rundt via software. Lenke til kommentar
de_icer Skrevet 13. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 13. mai 2003 Covah, kan du utdype hvordan jeg kommer rundt dette ved hjelp av software, eller paste en link til meg eller noe sånt? Går ut fra at Compaq har sluttet med dette bios på harddisk tullet innen de produserte maskina mi som forøvrig er en PIII 650, og ikke så veldig ny Og etter som jeg har lest er det store spørsmålet om biosen min takler over 32Gb ja, men jeg kan ikke finne noen ting om det i dokumentasjonen til updatene Compaq har laget. Lenke til kommentar
covah Skrevet 13. mai 2003 Del Skrevet 13. mai 2003 Alle harddisk produsenter har software som "lurer" begrensningene i bios'en. Her er link til Hitachi/IBM's versjon. Lenke til kommentar
MR_T Skrevet 13. mai 2003 Del Skrevet 13. mai 2003 trur det var 40 ellre 60g hd som er det største som er supportert av compaq/hp på m700, men teoretisk så burde det funke med mere, men husk EGET ANSVAR lykke til Lenke til kommentar
de_icer Skrevet 15. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 15. mai 2003 tenkte jeg skulle holde DERE ansvarlige jeg :wink: Nei, selvfølgelig ikke, takk for all hjelp! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå